Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zal hem es opzoeken...
Vanaf ongeveer 365 personen moet je betalen.
En dat is incl. kwartierverlies (voorouders die meerdere malen voorkomen)

Rebecca schreef:Sammie heb geen scanner , heb oa jeugfotos van moederskant. Opa haar pap staat in een lijst , oma heeft er een boodschappen lijst achterop geschreven maakt de foto specialer
Zal vanavond een jacht op Peter maken
Sammie schreef:D'r is alleen van veel mensen weinig tot niets bekend. Wat dat betreft is de Schotse tak van mijn vaders kant nog het best te traceren.250 zou je wel eens gelijk kunnen hebben, dan zat ik verkeerd.. Dacht 350 en ze begonnen bij mij pas te mekkeren met meldingen bij 15 daarover. Maar dat is al weer zo lang geleden dat het ook 250 kan zijn hoor.
En idd scheidingen en adoptie kun je ook gewoon invoeren op myheritage (en andere sites). Het is wel een kwestie van goed documenteren, zeker bij vrouwen omdat hun achternaam meerdere keren kan veranderen. Zo kun je van elk persoon de scheidingen en hertrouwingen doorvoeren (en zelfs dit van geen familiezijnde personen die reeds gescheiden zijn en weer opnieuw getrouwd zijn. Dit kan handig zijn om het overzicht te be waren welk kind bij welke ouderpaar hoort) Een adoptielijn kun je ook toevoegen. Ik concentreer mij echt op bloedverwanten, dus bij adopties noteer ik het kind niet als 'kind' zijnde. Wel maak ik er een notitie van met gegevens.
, moet de andere foto's een opzoeken maar deze is de mooiste
Dennis schreef:Mijn vader gebruikte altijd Aldfaer.
Wij hebben kasten vol met documenten, bidprintjes, geboorte kaartjes enz enz enz. Hij heeft wel dagen in archieven gezeten om dingen op te zoeken en te kopieren.
Veel daarvan ook ingescand en gekoppeld aan de juiste persoon. Incl oude en nieuwere foto's (trouwfoto, jeugd foto, volwassen foto en bejaard foto waar mogelijk van zo veel mogelijk mensen).
Zelfs als leek kan ik prima zoeken in dit programma.