Hoe date vinden voor weekend in Frankrijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

bente_sat

Hoe date vinden voor weekend in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 21:33

Lieve bokkers, ik heb jullie hulp nodig! :o

Hoe vind je een date voor een weekend weg naar een kasteel in Frankrijk?
Ik ben dit jaar begonnen met psychologie studeren in Rotterdam en ben al vrij snel lid geworden bij een studentenruitervereniging. Het is super gezellig, elke week een keer rijden met aansluitend eten. Daarnaast leuke activiteiten, wedstrijdjes, buitenritten en dan komt nu het jaarlijkse ledenweekend er aan.

Ik ben dit jaar voor het eerst lid en ben dus ook nog nooit mee geweest op een ledenweekend maar boven op dat is het dit jaar het 91 lustrumjaar, om dat te vieren is er bedacht dat dit een weekend gaat worden met date!

Hartstikke leuk natuurlijk maar ik heb geen vriendje en waar ga ik ooit een jongen vandaan halen die zin heeft om een weekend mee te gaan naar een kasteel in Frankrijk! Eigenlijk is de inschrijfdata al verlopen maar en had ik al besloten niet mee te gaan omdat het vinden van een date mij vrijwel onmogelijk lijkt. Maar het wordt waarschijnlijk een super leuk weekend en ik ga echt wat missen als ik niet mee ga dus heb ik toch besloten een poging te wagen! *\o/*

Ik heb eigenlijk geen jongens in mijn vriendenkring, ik woon in een ontzettend klein dorp waar iedereen elkaar kent en ik echt niemand ken die ik mee zou kunnen vragen. Op de middelbare school heb ik een leuke vriendengroep opgebouwd die helaas alleen uit meiden bestaat. Bij mijn studie wissel ik elke 5 weken van groepje waardoor je niet iemand erg snel leert kennen en ik heb dus ook nog niet echt (jongens) vrienden.

Dus lieve bokkers, brand los, hebben jullie een standaard plan liggen om een jongen als date mee te lokken met een stel knotsgekke meiden met hun date naar een kasteel in Frankrijk?

Licor

Re: Hoe date vinden voor weekend in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:35

Kun je geen gewone vriend of vriendin meenemen?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:38

Tinder? :') Zijn genoeg die een avondje plezier willen, misschien kun je ook wel iemand voor elkaar krijgen die een weekendje Frankrijk wil :))

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:42

Vermoeden #1; je krijgt hier wel een paar aanbiedingen; gratis vakantie he :')

Vermoeden #2; een gedeelte valt af als het niet gratis blijkt xD

Maar goed. "Hey! Zin om first date in Frankrijk te doen?" doet het wel goed als openingszin hoor. Gewoon wat aanspreken (vereniging, medestudenten). Degenen die spontaan "okay" zeggen zijn gek genoeg om je doelgroep te zijn xD

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:44

Een vriendin van de ruiterclub die nog een vriend heeft die ze bij je vindt passen?

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 21:48

Horsies5: tjaa dat is nu een beetje het probleem, ik heb geen 'gewone' vriend. Mijn hele vriendengroep bestaat eigenlijk uit meisjes. Een vriendin is eigenlijk geen doen omdat er meer mensen zijn die geen date hebben en dan (net als ik zou doen) geen moeite meer gaan doen om een mannelijke date te vinden :D

Haha ik heb tinder altijd afgezworen maar misschien moet dit een speciale uitzondering worden :o
Die openingszin is wel een hele goede inderdaad! Veel meiden hebben nog een date dus er zijn veel vrienden van vriendjes (snap je het nog) al vergeven.

Jullie geven me in ieder geval een beetje hoop, dacht dat dit echt een mission impossible zou zijn maar jullie denken dat het mogelijk moet zijn dus?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:50

Nou, om heel eerlijk te zijn denk ik wel dat het Mission Impossible is. Maar hé, niet geschoten is altijd mis! :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:56

Joh, moet lukken!
Ik ben 2,5 week aan het daten en ga zondag voor 4 dagen naar parijs met hem.

Dus ze zijn echt wel te vinden!

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:56

Dit is nou fascinerend... Why on earth lijkt het een mission impossible...? ;) Denk dat het deze kant op een stuk makkelijker is dan als man een vrouw benaderen met "Hey! Heb een date nodig voor weekendje Frankrijk... interested?" Dat zie ik eerder als MI xD

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 22:07

Een oproepje op facebook en dan de leukste eruit kiezen?

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 22:46

Haha andersom zou het inderdaad een heel moeilijk verhaal worden! Het is misschien geen mission impossible maar wel een mission heel erg moeilijk! Komt ook omdat ik niet echt een held ben in jongens benaderen hoor.

Zelfs op Facebook heb ik niet veel jongens maar dat zou altijd nog een optie zijn inderdaad!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 22:47

Ohh dat is echt heel spannend! Maar het zou toch te doen moeten zijn, heb je al eens iets via Tinder geprobeerd? :)

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:17

Haha, dit soort issues hadden wij ook altijd met het jaarlijkse weekendje uit (met date) van de studentenvereniging. Wat was ik blij toen ik een vriend kreeg, date-stress is niets voor mij ;) Volgens mij zit je trouwens bij een vereniging die ondervereniging is van de vereniging waar ik lid ben (begrijp je het nog :+ ) Rijden jullie in Kralingen?

Wij lostten dit 'probleem' altijd op door vriendjes van de vaste vriendjes mee te vragen. Dat was voor hen ook leuk, konden ze mooi samen komen. Is er niet iemand anders die ook een date zoekt? Mannen komen vaak eerder als ze met zijn tweeeen kunnen komen.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:23

ik zou alleen mee gaan of andere een goede vriend of vriendin

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 23:24

Haha een vriendje zou echt de ideale opossing zijn! Jup we zijn/waren geen idee hoe het zit een ondervereniging RVSV en rijden inderdaad in Kralingen.

De meiden die een vriendje hebben zijn allemaal wel een stuk ouder dan ik en hebben al veel vrienden van vriendjes weggeven :D

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:30

ik heb wel eens op tv gezien dat ze iemand inhuren voor dat soort weekendjes.. volgens mij waren dat chinese kinderen die in de stad werken en dan met een huurdate bij de ouders in het platteland op bezoek gingen.. wie weet kan je dat doen..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:36

Christiene schreef:
ik heb wel eens op tv gezien dat ze iemand inhuren voor dat soort weekendjes.. volgens mij waren dat chinese kinderen die in de stad werken en dan met een huurdate bij de ouders in het platteland op bezoek gingen.. wie weet kan je dat doen..

Volgens mij kost dat in Nederland 2500 euro per dag. :=

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 23:49

Hahaha als ik echt wanhopig was geweest had ik er misschien over nagedacht maar dat is gelukkig niet het geval! Denk toch dat ik maar aan het tinderen ga en wie weet komt er war van. Het weekend is btw pas in juni maar het opgeven moet nu al

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:09

Als ik single zou zijn, was ik je man geweest :p

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:11

En als ik tijd had gehad ook ;). Zit met afstuderen en wil/moet voor de zomer klaar zijn.

Ben ooit via tinder met iemand als 1e date naar een bruiloft geweest van een vriendin van haar

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:32

Ik heb nog wel een Nederlandse vrijgezelle vriend die in Frankrijk woont ;). Maar Oproepje op fb kan toch gewoon ? Leuk verhaal van maken er is vast iemand die daar op in haakt of mensen die met suggesties komen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:40

Ik neem altijd een gaydate mee naar zulk soort dingen met partner :')

niemand die dat in de gaten heeft... oh wat zijn jullie toch een leuk en knap stel :+

BTW: You can never have enough gayfriends :Y) ideaal!!!!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 08:28

Dit vind ik nou humor ts.

Maaruuh ff radio 538 bellen. Binnen 5 minuten geregeld :p

Dan ben je wel de held van de studentenvereniging

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 09:00

Joltsje schreef:
Dit vind ik nou humor ts.

Maaruuh ff radio 538 bellen. Binnen 5 minuten geregeld :p

Dan ben je wel de held van de studentenvereniging

Ik keur m goed. :))

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 09:06

Dat is inderdaad een leuk idee! Ik weet zeker dat de gemiddelde radiozender dit een kans zou vinden. Ook Q music zou hier absoluut aan mee werken :D

Mijn eerste gedachte was ook, zeggen dat je bi bent en momenteel een vriendin hebt en gewoon je beste vriendin mee nemen. Kan ook nog als je de radio niet ziet zitten :P