Hoe vind je een date voor een weekend weg naar een kasteel in Frankrijk?
Ik ben dit jaar begonnen met psychologie studeren in Rotterdam en ben al vrij snel lid geworden bij een studentenruitervereniging. Het is super gezellig, elke week een keer rijden met aansluitend eten. Daarnaast leuke activiteiten, wedstrijdjes, buitenritten en dan komt nu het jaarlijkse ledenweekend er aan.
Ik ben dit jaar voor het eerst lid en ben dus ook nog nooit mee geweest op een ledenweekend maar boven op dat is het dit jaar het 91 lustrumjaar, om dat te vieren is er bedacht dat dit een weekend gaat worden met date!
Hartstikke leuk natuurlijk maar ik heb geen vriendje en waar ga ik ooit een jongen vandaan halen die zin heeft om een weekend mee te gaan naar een kasteel in Frankrijk! Eigenlijk is de inschrijfdata al verlopen maar en had ik al besloten niet mee te gaan omdat het vinden van een date mij vrijwel onmogelijk lijkt. Maar het wordt waarschijnlijk een super leuk weekend en ik ga echt wat missen als ik niet mee ga dus heb ik toch besloten een poging te wagen!
Ik heb eigenlijk geen jongens in mijn vriendenkring, ik woon in een ontzettend klein dorp waar iedereen elkaar kent en ik echt niemand ken die ik mee zou kunnen vragen. Op de middelbare school heb ik een leuke vriendengroep opgebouwd die helaas alleen uit meiden bestaat. Bij mijn studie wissel ik elke 5 weken van groepje waardoor je niet iemand erg snel leert kennen en ik heb dus ook nog niet echt (jongens) vrienden.
Dus lieve bokkers, brand los, hebben jullie een standaard plan liggen om een jongen als date mee te lokken met een stel knotsgekke meiden met hun date naar een kasteel in Frankrijk?
Zijn genoeg die een avondje plezier willen, misschien kun je ook wel iemand voor elkaar krijgen die een weekendje Frankrijk wil
Denk dat het deze kant op een stuk makkelijker is dan als man een vrouw benaderen met "Hey! Heb een date nodig voor weekendje Frankrijk... interested?" Dat zie ik eerder als MI xD
) Rijden jullie in Kralingen?
ideaal!!!!