Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Kirrr schreef:Akkoord met Troi.. Dat je vriend het zomaar pikt dat zij negatieve dingen zegt over jou..
Een goed gesprek met je vriend is een goed begin denk ik.
In het K verhaal zou ik zelf initiatief nemen. Bel haar even op en zeg haar wat je ervan denkt. Dan is dat al van de baan voor het weekend.
Ik zou haar inderdaad zoals Dee_Es zegt even zelf flink aanpakken. Sommige mensen hebben gewoon even een paar harde opmerkingen terug nodig om in te zien van goh, misschien moet ik zelf eens even mijn mond houden. Overigens vind ik het ook vreemd dat je vriend dit pikt en ook alles terugkoppelt aan jou. Ik heb zelf ook in zo'n situatie gezeten met mijn ex. Als hij mij dan vertelde wat zijn goede vriendin over mij had gezegd dan gaf ik ook aan dat het me niet interesseerde. MyHorseGirl schreef:Zo dat is een bijdehand, naar kind..Ik zou haar inderdaad zoals Dee_Es zegt even zelf flink aanpakken. Sommige mensen hebben gewoon even een paar harde opmerkingen terug nodig om in te zien van goh, misschien moet ik zelf eens even mijn mond houden. Overigens vind ik het ook vreemd dat je vriend dit pikt en ook alles terugkoppelt aan jou. Ik heb zelf ook in zo'n situatie gezeten met mijn ex. Als hij mij dan vertelde wat zijn goede vriendin over mij had gezegd dan gaf ik ook aan dat het me niet interesseerde.
En gelukkig is het contact eerst verwaterd en daarna geheel overgegaan toen wij verhuisden....
Kentaro schreef:Krijg er bijna beelden bij dat zij een kind uit zijn eerdere huwelijk is....![]()
Wat een figuur zeg!
En nogmaals, het klinkt echt dat je toch niets kunt doen (of juist niet) waardoor het goed komt tussen jullie! Zij wil hem voor haarzelf....
Ik heb ooit een klein beetje in dezelfde situatie gezeten. Ben ook niet iemand die er iets van durft te zeggenEn gelukkig is het contact eerst verwaterd en daarna geheel overgegaan toen wij verhuisden....

)Danique schreef:MyHorseGirl schreef:Zo dat is een bijdehand, naar kind..Ik zou haar inderdaad zoals Dee_Es zegt even zelf flink aanpakken. Sommige mensen hebben gewoon even een paar harde opmerkingen terug nodig om in te zien van goh, misschien moet ik zelf eens even mijn mond houden. Overigens vind ik het ook vreemd dat je vriend dit pikt en ook alles terugkoppelt aan jou. Ik heb zelf ook in zo'n situatie gezeten met mijn ex. Als hij mij dan vertelde wat zijn goede vriendin over mij had gezegd dan gaf ik ook aan dat het me niet interesseerde.
Dit doe ik zelf ook, zeggen dat het me niet boeit. Ook als mensen naar mij toe komen met wat 'die en die dan wel had gedaan'. Dan zeg ik; dan ga je dat lekker bij 'die en die' neerleggen, en niet bij mij!
Ik ben niet degene die zegt dat hij niet meer met haar om mag gaan, ik ga ook met meiden om die elkaar niet aardig vinden en ga dan geen kant kiezen. Dat is niet aan mij en ik vind dat zo'n situatie prima goed kan gaan als er inderdaad duidelijk grenzen getrokken worden.