Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Einde van dit jaarcontract stap ik dus naar alle waarschijnlijkheid weer over naar de goedkoopste. Bij beide overigens alles zonder problemen verlopen en heb ook nog nooit ergens problemen over gehad.
Dus de huurder die er nu nog inzit zegt zijn energie denk ik gewoon op. Dus dan is er even niks en moeten wij het dus wel optijd aanvragen.
Toen wij kwamen kijken heeft hij het huis aan ons laten zien samen met de huurbaas en het huis zag er gewoon uit alsof hij er ook in leefde. 

Ik stook ietsje meer dan het gemiddelde appartement middenin een goed geïsoleerde flat
Santigo_ schreef:Tip van Tivoli is een goede. Ik had alles berekend op appartement e.d., maar even niet eraan gedacht dat ik bovenin en op de hoek zit met enkel glasIk stook ietsje meer dan het gemiddelde appartement middenin een goed geïsoleerde flat
Dus zou je het niet te weten komen, maandbedrag gewoon ietsje hoger zetten. Bij verschillende energiemaatschappijen kun je ook tussendoor al je meterstanden checken en zo je verbruik zien. Op die manier weet je ook (ongeveer) of je te veel of te weinig betaald. Kwam ik ook ietsje te laat achter.