Ongewenst single zijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ongewenst single zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:31

Tja, wist niet zo goed hoe ik het anders moet noemen. Maar zo voelt het wel.

Vandaag is weer eens zo'n dag. Zo'n dag dat alles tegenzit. Ik ben moe, heb geen weekend gehad, werk weer keihard en voel me only lonely.
Volgende maand wordt ik 20, nog nooit een relatie gehad.
Meeste tijd houd ik me groot maar op dagen zoals deze knap ik.

Ik mis gewoon iemand die een arm om me heen slaat, een knuffel geeft. Zegt dat ik er ook toe doe oid.
Ik zeg altijd heel stoer dat ik geen relatie wil, dat ik me prima alleen red. Ik heb geen man nodig in mn leven hoor, alleen zijn, heerlijk rustig!
Maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet. Ik merk dat het steeds erger wordt. Ik begin zelfs een soort angst te creëren. Als ik filmpjes zie van schattige baby's voel ik me soms verdrietig en ben ik bang dat ik dat nooit 'ga hebben'.

Weet niet wat ik met dit topic wil bereiken. Is dit raar? Zijn er bokkers die dit ook hebben?
Moest het gewoon even van me afschrijven.

xxxmh

Re: Ongewenst single zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:34

Ik weet wat je voelt! Erg vervelend, vooral als je baas al een jaar lang 'zeurt' wanneer komt er nu een man in je leven.. en ik zeg altijd weer ik heb er geen tijd voor. Opzich wel want tijd kan je maken!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:45

Meid je bent nog jong, 20 (of 19) is helemaal niet gek dat je nog geen relatie hebt gehad. Ga je weleens op stap met je vriendinnen? Daar kan je ook leuke jongens leren kennen en die relatie komt echt vanzelf wel, bij iedereen!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:49

Wat vervelend TS, zeker als je er gevoelsmatig echt aan toe bent!
Maar je bent nog jong!
Ikzelf was ook pas 19 en tegen de 20 aan voordat ik mijn EERSTE relatie kreeg. En ben inmiddels al 7 jaar getrouwd met mijn eerste date/relatie XD Dus blijf er vooral positief tegen aan kijken, als je er voor open blijft staan komt jou ware liefde op je pad. :)
Laatst bijgewerkt door Chasey op 29-02-16 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:49

Ik ben 25, single... Ooit 1 relatie gehad toen ik 17/18 was en nooit weer serieus geweest :P
Wil het wel hoor... Komt ook vanzelf wel :) Ik heb er alle vertrouwen in.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:50

Waarom zou jij dat nooit hebben? Je bent nog maar 20. Ik zou eerder zeggen: leef en geniet van je vrijheid vooraleer je je aan iemand bindt. Relaties komen en gaan maar de kunst is om jezelf te kennen en pas een relatie aan te gaan als die relatie ook echt een toevoeging aan je eigen leven is.

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:53

Ik ben ook tot mijn 22ste single geweest en was daar ook niet altijd even happy mee. Maar het komt goed :j je komt vanzelf wel iemand tegen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:54

Och jeetje. Het is echt een dooddoener waarschijnlijk, maar je bent 19. Je komt net om de hoek kijken.
Je bent nog zo jong, waarom zou je je nu al vastpinnen op een vaste relatie en kinderen?
Ga leven, genieten, studeren, ontwikkelen, reizen. Er is zoveel meer op de wereld.
Enne... voor aandacht en een arm om je heen hoef je niet eens een vaste relatie te hebben ;)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:54

Ik had voor mijn 20ste nog nooit een vriend gehad... wel behoorlijk wat gedate, maar het was het nooit..

Eerste dag van mijn nieuwe studie,kwam ik toch wel erg intressante leuke jongen tegen... en nu al 5 maanden onafscheidelijk.

Het komt echt letterlijk op momenten dat je het echt niet verwacht :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:59

Ik heb geen vriendinnen, ga daarom ook nooit stappen. Mede daarom heb ik een beetje die angst dat ik nooit iemand tegen ga komen; ik kom bijna nergens.
Ik werk veel, heb stage of ga naar school. Maar dat zijn geen plekken waar ik leuke jongens tegen ga komen.

Het is ook helemaal niet zo dat ik wil gaan "zoeken", maar ik kom gewoon nergens.

Iig fijn dat ik niet de enigste ben...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:02

Als je ooit omgeving adam uit wil ga ik met plezier mee :D

lizy29

Ik denk dat het sowieso goed is eerst jezelf op de rit te hebben.

En ach ik ontmoette mijn droomvent pas toen ik 29 was. Inmiddels ben ik 33 zijn we getrouwd en verwachten we van de zomer ons eerste kind.

Nessie

Sportschool, Tinder (ja zelfs daar kun je een goede jongen tegen komen weet ik van vriendinnen, uiteraard wel opletten) zijn plekken waar je jongens tegen kan komen. Maar zoals gezegd het komt vanzelf ga het niet forceren.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:03

Hmm, hier momenteel ook ongewenst single, maar wel heel andere situatie.

Ben 36, heb vanaf mijn 20e een relatie gehad, en vorig jaar, voor mij zeer onverwacht, gescheiden.

Dus ook ongewenst single, hoop uiteindelijk wel weer tegen iemand aan te lopen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:04

Waarom ga je niet op zoek naar vriendinnen?
Het klinkt een beetje (excuus als het niet zo is) alsof je eenzaam bent in je priveleven en dat wil oplossen met een relatie.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:07

lieverd het komt goed.

Je komt op het meest ongelukkig moment straks gewoon je grote liefde tegen !

ik ben door mijn grote liefde naar het ziekenhuis gebracht na een auto ongeluk. Dus letterlijk een geluk bij een ongeluk :p

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:12

amoj schreef:
Ik heb geen vriendinnen, ga daarom ook nooit stappen. Mede daarom heb ik een beetje die angst dat ik nooit iemand tegen ga komen; ik kom bijna nergens.
Ik werk veel, heb stage of ga naar school. Maar dat zijn geen plekken waar ik leuke jongens tegen ga komen.

Het is ook helemaal niet zo dat ik wil gaan "zoeken", maar ik kom gewoon nergens.

Zeg nooit nooit, ik was ooit ook eens zo als jou. Tot dat ik mijn huidige vriend op het station tegen kwam. En paar trein reisjes heen en weer en voila ;)
Gewoon lekker je ding gaan doen, dan kom je vanzelf wel iemand tegen :j

Ik ben ook eigenlijk nooit echt wezen stappen, Vriendlief houd er ook niet van dus dat scheelt weer :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:13

Ik had dat ook wel rond mijn twintigste, maar kwam toch mijn man tegen, getrouwd en zwanger.
Het kan heus nog wel goedkomen ;)

Belangrijker is denk ik dat je je levensgeluk niet vanaf laat hangen. Als je zelf niet gelukkig bent met jezelf en je leven kan een ander je ook niet gelukkig maken. Je eigen geluk ben je alleen zelf verantwoordelijk voor. Cliché; je kan pas van een ander houden als je ook van jezelf houdt. Een relatie moet een aanvulling zijn op je leven, niet je levensdoel :)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:13

Ik zat toen ik 16 was (misschien een stuk jonger dan jij maar wel een goed voorbeeld!) in dezelfde situatie. Kwam bijna nergens, had nauwelijks vrienden en praatte eigenlijk nooit met iemand want zij waren allemaal niet interessant.
In de 5e klas kwam ik een jongen tegen waar het praten en het bevriend worden opeens helemaal vanzelf ging en na 2,5 jaar later zijn we nog samen :)

Wat is hiermee wil zeggen is dat dingen altijd nog kunnen gebeuren, zelfs als je het niet verwacht! :)

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:17

amoj schreef:

Ik ben nooit uit gegaan, stappen vond en vind ik nog steeds vreselijk!!! :')
Ik dacht op een gegeven moment ook dat ik geen vriend zou vinden daardoor. TJa, want iedereen om mij geen ging wel uit en stappen en kwamen 'leuke jongens' tegen. Ik niet, want ik was elk weekend gewoon thuis, gamen ofzo. :') :')
Maar mijn prins op het witte paard kwam uit een onverwachte hoek. Ik zocht wieldoppen op internet op mijn auto te pimpen. Was 19 en had een eigen auto. En daar reageerde Daan op. Hij had wel een setje wieldoppen. En het was liefde op het eerste gezicht :') :') :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:37

Hier iemand gewenst single en ik kan mij totaal niet in al het bovenstaande vinden. Elke keer probeer ik het weer opnieuw en elke keer word ik na 1 maand gek en verlang ik naar het vrij zijn.

Maar wees gerust. Op ieder potje past een dekseltje. Ga niet forceren, dat werkt averechts. Wees jezelf. Tenzij jij een of andere psychopaat bent met een schizofrene trek :')

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:40

Los van alle tips die al gegeven zijn en het feit dat je ook gewoon jong bent, is het altijd een beetje een dooddoener voor mij persoonlijk wanneer er gezegd wordt 'maar je bent nog zo jong' (hoewel ik het wel snap). Alsof je pas behoefte kunt hebben aan een maatje als je ergens in de 30 bent omdat 'de tijd dan wel begint te dringen'. Of je nou 20, 25, 35 of 85 bent, het lijkt me niet gek dat je die behoefte hebt. De vraag is echter hoe je met die behoefte omgaat en wat voor plek het in je leven inneemt. Het lijkt me gezond wanneer een relatie een aanvulling is en geen invulling.
Laatst bijgewerkt door Sunrise_ op 29-02-16 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:40

amoj schreef:
Tja, wist niet zo goed hoe ik het anders moet noemen. Maar zo voelt het wel.

Vandaag is weer eens zo'n dag. Zo'n dag dat alles tegenzit. Ik ben moe, heb geen weekend gehad, werk weer keihard en voel me only lonely.
Volgende maand wordt ik 20, nog nooit een relatie gehad.

Huh? Nog geen twee weken geleden zaten we samen in een topic waar je vol liefde over je vriend sprak inclusief hartjes? :o?
Waar had je het toen dan over?

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:43

Sunrise_ schreef:
Los van alle tips die al gegeven zijn en het feit dat je ook gewoon jong bent, is het altijd een beetje een dooddoener voor mij persoonlijk wanneer er gezegd wordt 'maar je bent nog zo jong' (hoewel ik het wel snap). Alsof je pas behoefte kunt hebben aan een maatje als je ergens in de 30 bent omdat 'de tijd dan wel begint te dringen'. Of je nou 20, 25, 35 of 85 bent, het lijkt me niet gek dat je die behoefte hebt. De vraag is echter hoe je met die behoefte omgaat en wat voor plek het in je leven inneemt. Het lijkt me gezond wanneer een relatie een aanvulling is en geen invulling.

daarmee bedoelen mensen denk ik dat het nog wel goed komt.
Als in je bent 20 nog tijd zat om een mooie relatie op te bouwen.
zegt niks over het gevoel van ts .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:45

Waar woon je ongeveer? Ik zou best weleens samen willen stappen of ergens samen heen gaan

Ik heb ooit 3.5 jaar relatie gehad. En die vent heeft alles kapot gemaakt. Iedereen kwijt geraakt enzo. Nu na 2 jaar gaat het weer redelijk met mij.

Vind allerlei feestjes leuk. Van tentfeesten tot 90's party's