Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en goed marktplaats enzovoort in de gaten houden Yessy schreef:Ik zou voor een 5S gaan als je budget toereikend is. Volgens mij komt volgende maand de opvolger van de 5S uit dus je zou ervoor kunnen kiezen om even te wachten, want dan is de kans groot dat mensen met een 5S deze massaal te koop zetten omdat de voor de nieuwe gaan.
xniieeenke schreef:Iphone bevalt me echt heel goed eigenlijk, en bij Samsung weet ik niet welke ik wil plus kan ik ze misschien niet goedkoper krijgen
edit; bedankt voor de antwoorden
durf een beetje rond te kijken. Iphone is zeker heel degelijk.
ik stap over naar Samsung ivm goede aanbieding), Sony (compact versies, zijn erg goed), huawai schijnt ook goed te zijn maar daar heb ik geen ervaring mee. xniieeenke schreef:Over huawai vaak slechte dingen gehoord, lg ook maar sony zou kunnen.

(dus boven Iphone 5(s)).
Emmaa_ schreef:Yessy schreef:Ik zou voor een 5S gaan als je budget toereikend is. Volgens mij komt volgende maand de opvolger van de 5S uit dus je zou ervoor kunnen kiezen om even te wachten, want dan is de kans groot dat mensen met een 5S deze massaal te koop zetten omdat de voor de nieuwe gaan.
Er is nog niks aangekondigd dus ik denk dat het nog wel even duurt voordat er weer een nieuwe uitkomt.
Ik zou inderdaad even kijken of je niet van hetzelfde budget ergens een 6 kan kopen. Die gaat nog een stuk langer mee en ze zijn lang niet allemaal meer duur op marktplaats.
http://9to5mac.com/2016/02/26/apple-iph ... inch-2016/