Ik moet even spuien, want ik ben inmiddels echt helemaal klaar met de gemeente...

Ik heb half november op dit adres gaan wonen, heb me netjes ingeschreven bij de gemeente en kreeg toen de vraag hoeveel mensen er ingeschreven stonden (adres is voor een eenpersoonshuishouden), ik gaf aan dat ik de enige was, helaas blijkt dat de oude huurder nog ingeschreven staat. De aardige mevrouw van de gemeente zou een onderzoek in gang zetten zodat de oude huurder kon worden uitgeschreven uit het GBA.
Helaas, tot op heden ontvang ik nog steeds boetes, rekeningen, brieven van DUO en andere brieven van oa. zorgverzekeraars. Ik stuur alles braaf retour afzender en zet erbij dat ze verhuisd is, maar zolang zij nog ingeschreven staat blijven deze instanties gewoon brieven sturen.
Braaf de gemeente weer gebeld, en opnieuw zouden ze het onderzoek opstarten. En wéér is dit niet gebeurd...
Gister kreeg ik op naam van de oude huurder de brief van de gemeentelijke waterschapsbelastingen. Ik wist meteen dat dit eigenlijk voor mij bedoeld is dus heb de brief geopend. Wat blijkt...? Ik moet drie keer zoveel waterschapsbelasting betalen omdat er meerdere mensen ingeschreven staat op dit adres

Ik heb meteen mijn huurbaas gemaild dat ik weiger om de extra kosten te betalen omdat dit niet mijn pakkie-an is, maar ohhhh wat ik word ik hier gek van!
Het enige wat nog mist zijn incassobureau's die komen aankloppen, want zo ver is het inmiddels wel....
Net maar weer gemaild naar de gemeente, poging 3...
en het opgelost Is. 
Ik ben iemand die altijd netjes op tijd z'n rekeningen betaald dus krijg hier echt de kriebels van...
De eerste keer, meteen bij inschrijving bij de gemeente. De tweede keer gaven ze aan dat ze al een handtekening van me hadden en dat dit dus niet nodig was.