Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het is nogal een hardnekkig iets die verjaardagskring... en je moet ook behoorlijk overtuigend zijn willen mensen zelf dingen gaan pakken.
Dan wisselen mensen sowieso sneller af
. Krijg je van die mensen die hulpeloos rondkijken waar ze nu moeten gaan zitten
.)
Evelijn schreef:Denk dat je dan wel alle stoelen etc. moet verwijderen want mensen maken ook een kring als die totaal niet in de kamer pasthet is nogal een hardnekkig iets die verjaardagskring... en je moet ook behoorlijk overtuigend zijn willen mensen zelf dingen gaan pakken.
Lizzyy schreef:Ik volg even. Ben 13 maart jarig en heb het ook wel een beetje gehad met die standaard verjaardagen
ik bem ook 13 maart jarig
ben in heel mijn leven mog maar 1 persoon tegen gekomen die op dezelfde dag jarig is als ik hahaha.Love_Rosie schreef:haha, ja denk dat die kring er niet uit te krijgen is, en de "oudjes" moeten wel kunnen zitten. Maar als mensen moeten opstaan voor eten hebben ze de kans om even ergens anders te gaan zitten.
(of een kwestie van zelf op hun plek gaan zitten. Krijg je van die mensen die hulpeloos rondkijken waar ze nu moeten gaan zitten
![]()
.)
Lizzyy: gezellig, ik ook
its_daantjee schreef:Lizzyy schreef:Ik volg even. Ben 13 maart jarig en heb het ook wel een beetje gehad met die standaard verjaardagen
We kunnen het wel met zijn drieën vieren![]()
ooohh wat super leuk![]()
ik bem ook 13 maart jarig
ben in heel mijn leven mog maar 1 persoon tegen gekomen die op dezelfde dag jarig is als ik hahaha.

Love_Rosie schreef:Als je op 1 tafel de hapjes zet, zet je daar dan ook nootjes bij of laat je die achterwege?
vaak krijg je dan toch wat andere hapjes dan het komkommer kaas en worst plankje met een schaaltje nootjes (bij wijze van spreken)
voorheen maakte ik zelf avondeten. Dan was het een pan kipsate en een pan gehaktballetjes in tomatensaus. Maar dan kwamen een stuk minder man. Dit jaar loopt het een beetje de spuigaten uit, vandaar gekozen voor gewoon een simpel broodje frikandel en nootjes/chips op tafel. Maar als wij een verjaardag vieren dan begint het rond een uurtje of 3 tot de laatste man naar huis gaat. Dit zijn dan de verjaardagen van de kinderen en van mij (die van mijn dochter en mij vier ik samen, want we zijn 5 dagen na elkaar jarig.)