Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

zonnebloem18 schreef:Meestal ga je naar een begrafenis of condoleance voor de nabestaanden, niet voor de persoon zelf. Ik zou dus wel gaan om die vriend te steunen.

Goof schreef:Ik zou het persoonlijk als nabestaande heel raar en vervelend vinden als er mensen op een afscheid zouden komen die mijn oma of opa niet eens kenden.
zonnebloem18 schreef:Goof schreef:Ik zou het persoonlijk als nabestaande heel raar en vervelend vinden als er mensen op een afscheid zouden komen die mijn oma of opa niet eens kenden.
Uit mijn eigen ervaring weet ik dat dit juist als heel fijn wordt ervaren. Toen mijn opa overleed kwamen mijn schoonouders om mij te steunen en dat ondanks dat ze mijn opa niet kende. Dat heeft mij heel veel gedaan.

MarliesV schreef:Evelijn: neem aan dat je na 6 jaar relatie met dit soort zaken niet als arm-candy mee wordt gevraagd maar omdat je steun bent voor je partner.

MarliesV schreef:Evelijn: neem aan dat je na 6 jaar relatie met dit soort zaken niet als arm-candy mee wordt gevraagd maar omdat je steun bent voor je partner.
TS, als je niet wilt moet je niet gaan. Heb het idee dat je vanaf het begin van dit topic daar al zeker van bent. Dan had je beter kunnen vragen: hoe maak ik dit mijn partner duidelijk zonder dat hij zich daar rot onder voelt oid.