Telefoon wkijt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lightmare

Telefoon wkijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 21:30

Hallo,

Ik ben nou al weer een paar dagen mijn telefoon kwijt.
Dit gebeurt mij regelmatig maar meestal vind ik hem weer snel.
helaas staat hij uit of is hij leeg want google appartaatbeheer doet het ook niet.

Zijn er nog meer mensen die vaak hun telefoon kwijt zijn? En waar vind je hem weer?

Alle tips zijn welkom

Kimmm_1

Re: Telefoon wkijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:33

Hahah de laatste keer dat ik mijn mobiel kwijt was lag die in het caviahok...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:43

Ik ben echt nooit m'n telefoon kwijt.. := Enorm zuinig op dat ding, hoop voor je dat ie snel terecht is!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:46

Ik ben hem bijna elke dag kwijt, geef iedereen de schuld van: 'Waar heb je mijn mobiel gelaten%#)&#!#?'. En dan heb ik 'm zelf ergens neergepleurd XD.
Kijk vooral op de plekken die je totaal niet verwacht en kijk vijftig keer op dezelfde plekken want je kijkt er al snel overheen.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:48

De mijne vorig jaar kwijt geraakt. nooit terug gevonden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:49

Oh jee... herkenbaar dit.
Ik ben de mijne de vorige paar keer tegen gekomen op stal in mijn locker, hij heeft ook al een paar keer de nacht doorgebracht in mijn scooter, soms ligt hij in de auto (kijk de vloer na, onder de stoelen, in het handschoenen kastje, achterklep, maar ook de achterbank, you never know!). Maar ook in de koelkast, bij de kooi van mijn gerbils, op mijn computerkast, onder het bureau (WHY), in bed, onder het bed, in een kussensloop, tussen het matras en de beddenbodem ingeklemd, op de bank, in de bank, op het toilet in een tankstation, bij de kassa bij het tankstation... ik kan nog wel even door gaan denk ik :') ik ben dat ding al zo vaak kwijt geweest.. godzijdank altijd terug gevonden!!

Lightmare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 22:20

haha fijn dat ik niet de enigste ben!
Ik ga er ook nog maar van uit dat ik hem wel weer vind want dat is tot nu toe altijd gebeurd. heb net tussen het hooi gekeken maar helaas daar lag hij ook niet

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:10

In het konijnenvoer :D?
Hier heeft ooit eens iemand afstand gedaan van een konijn en een volle bak voer mee gegeven. Heb dat niet meteen gebruikt later pas en toen viste ik er opeens een telefoon uit, was al lekker naar beneden gezakt tussen het biks. Ik had contactgegevens van diegene dus contact opgenomen en hij heeft 'm opgehaald. Was wel een oude Nokia type, die kon wel wat hebben :))

Hopelijk kan je hem snel vinden.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:15

In je kleding in de wasmand? Tas die je gebruikt hebt?
Klinkt misschien stom omdat je het vast al gedaan hebt, maar probeer echt terug te denken aan het moment dat je hem nog wel had en wat je toen ging doen.

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:17

Die van mij een paar weken geleden ook kwijtgeraakt . Tot op heden niet teruggevonden :(

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:26

Ik herken dit heel erg. hopelijk vind je hem snel!

Ik was een keer bij een vriendin op verjaardag. Toen ik weg wilde fietsen was Mn telefoon kwijt. Haar hele familie mee zoeken. Ze hebben me gebeld maar hij ging niet over. En na een kwartier vond ik hem! In mijn bh :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:31

Ik ben die van mij ook wel eens kwijt geraakt, maar dat kwam omdat ie mn tas zat die iemand heeft meegenomen zonder toestemming

Lightmare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-16 20:01

bedankt voor de tips, maar helaas nog steeds niet gevonden

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 00:46

Mijne ligt op een of andere manier vaak in mijn kledingkast tussen een stapel als ik m kwijt ben :')

Kijk op plekken waar je hem 'even neerlegt' omdat je twee handen vrij moet hebben

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 00:59

In de wasmachine :P was hem ook een keer kwijt na de wasbeurt weer gevonden :')

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 01:04

Ha! In de koelkast, het wasbakje in het toilet, de kast met glazen, in bed, bij de kassa van de Albert Heijn, tussen de bank, in een speelgoedkist van onze zoon, onder de autostoel, bij m'n ouders thuis, in de wasmachine -O-
Ik laat hem overal slingeren, maar tot nu toe vind ik m ook altijd weer terug gelukkig...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 01:09

Dagelijks minimaal tien keer, laat dat ding op 't werk ook overal slingeren. Dan komen collega's ermee gelopen of ik hem al mistte. Meestal niet. :') En als wel bel ik mezelf.

Thuis overigens ook, dan leg ik hem neer draai me om en ben vergeten waar hij lag.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 02:45

Oh, de horror %)
Ik ben zo'n debiel die zich 'kaal' voelt als ik ook maar een boodschap ga doen en mijn telefoon niet bij me heb. :o
Je begrijpt wel dat ik hem dus bijna nooit kwijt ben, behálve die ene keer dat hij uit m'n jaszak was gegleden in de auto. Ik heb 10 minuten heel paniekerig zitten zoeken, want ver weg kon ie toch niet zijn? Hij was precies tussen de stoel en en de rand van de autodeur in het spleetje gezoeft. -:)

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 07:57

Die van mij is met het gras schudden uit de trekker gevallen. Nog wezen zoeken in het gras. Nooit terug gevonden. Ook niks terug gevonden aan stukjes in het voer van de koeien.

Jaren terug. Maar heb ook een telefoon ooit gevonden. Geprobeerd eigenaar achter te halen, niet gelukt. werd ook niet op t nummer gebeld. Dus die heb ik zelf maar gehouden toen na een maand nog steeds niemand had gereageerd op opgehangen briefjes en bericht op Facebook.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 08:32

Tja,wat moet je er anders mee....? :)

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 08:50

Dora88 schreef:
Die van mij is met het gras schudden uit de trekker gevallen. Nog wezen zoeken in het gras. Nooit terug gevonden. Ook niks terug gevonden aan stukjes in het voer van de koeien.

Jaren terug. Maar heb ook een telefoon ooit gevonden. Geprobeerd eigenaar achter te halen, niet gelukt. werd ook niet op t nummer gebeld. Dus die heb ik zelf maar gehouden toen na een maand nog steeds niemand had gereageerd op opgehangen briefjes en bericht op Facebook.

dat met gras schudden had ik deze zomer ook, gelukkig werkend terug gevonden!

Lightmare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 18:10

Hij is terecht het duurde even maar hij is er weer!
Hij lag onder mijn bed vraag me niet hoe hij daar is gekomen.

Ik moest wel lachen dat er zoveel mensen wel eens hun telefoon kwijt zijn en waar ze hem dan weer terug vinden

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 18:36

Ik vergat hem wel eens in mijn auto, of viel hij in de auto uit mijn zak waardoor hij onder de stoel lag.
Of laatst, lag hij nog op het bankje op stal..
Ja ik ben hem ook regelmatig kwijt :=
Succes met zoeken!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:03

Die van mij was laatst ónder de hoes van m'n autostoel geschoven, hoe hij daar terecht is gekomen....
Oh wat heb ik hard moeten zoeken, verschillende paniekaanvallen gehad :') :==

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:04

altijd de telefoon kwijt, maar ik wacht niet een paar dagen..
en vraag gewoon of iemand mij even belt :D