Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ravellie schreef:Zelf een tas meenemen en anders terplekke aanschaffen.
Ik vind het wel goed, de afvalberg een klein beetje verkleinen met zn allen.
En ook al moeten mensen 0,5 cent betalen voor een plastic tasje , er is al gebleken dat mensen dat dan veel minder snel doen
Tweetyj schreef:Ik heb inmiddels een schoenendoos op mijn kamer staan met een aantal plastic tassen erin van verschillend formaat. Meestal kosten nieuwe tasjes niet veel dus als het echt nodig is koop ik een nieuwe bij mijn producten en die gaat dan weer in de doos voor de volgende ronde dat ik ga shoppen oid.
Heb sowieso ook in mijn tasje altijd één plastic tasje zitten voor als ik onverwacht een kleine boodschap moet doen, supermarkten hebben de tassen vaak duurder dan de gemiddelde kledingwinkel.
Al jaaaaren. SuperAssie schreef:Gewoon zelf tassen meenemenVan die 1 euro tasjes van bijv zeeman zijn erg handig en enorm stevig, maar ik heb ook nog een enorme voorraad gewone plastic tassen thuis liggen. Of bigshoppers, ook lekker handig als je enorm veel wil kopen

Janine1990 schreef:SuperAssie schreef:Gewoon zelf tassen meenemenVan die 1 euro tasjes van bijv zeeman zijn erg handig en enorm stevig, maar ik heb ook nog een enorme voorraad gewone plastic tassen thuis liggen. Of bigshoppers, ook lekker handig als je enorm veel wil kopen
Wat zijn 1 euro tasjes van de zeeman?
Bigshoppers hebben we inderdaad ook een aantal van liggen thuis. Vind ze alleen zo onpraktisch.
Erg handige tasjes, bijna niet kapot te krijgen en inderdaad, goed voor het milieu zo
Janine1990 schreef:SuperAssie schreef:Gewoon zelf tassen meenemenVan die 1 euro tasjes van bijv zeeman zijn erg handig en enorm stevig, maar ik heb ook nog een enorme voorraad gewone plastic tassen thuis liggen. Of bigshoppers, ook lekker handig als je enorm veel wil kopen
Wat zijn 1 euro tasjes van de zeeman?
Bigshoppers hebben we inderdaad ook een aantal van liggen thuis. Vind ze alleen zo onpraktisch.
. Ik las laatst ergens iemand op fb geloof ik die woedend was dat ze nu ook al voor haar tasjes moest betalen...op: je kunt ze ook meenemen, was het: je denkt toch niet dat ik de hele tijd met tasjes ga lopen slepen. Is overigens geen aanval op jou hoor topicstarter!!! Het is gewoon hoe de maatschappij hier werkt en ik verbaas me er af en toe over dat ze in sommige landen kilometers moeten lopen om water te halen en wij het hier al lastig vinden om tasjes mee te nemen.
.
IHN schreef:wat zijn we toch eigenlijk verwend met zijn allen, he...hoe gaan we onze geshopte spullen thuiskrijgen nu we geen tasjes meer mee krijgen. Ik las laatst ergens iemand op fb geloof ik die woedend was dat ze nu ook al voor haar tasjes moest betalen...op: je kunt ze ook meenemen, was het: je denkt toch niet dat ik de hele tijd met tasjes ga lopen slepen. Is overigens geen aanval op jou hoor topicstarter!!! Het is gewoon hoe de maatschappij hier werkt en ik verbaas me er af en toe over dat ze in sommige landen kilometers moeten lopen om water te halen en wij het hier al lastig vinden om tasjes mee te nemen.
Maarre....ff om op je vraag in te gaan. Je kunt ook alles online kopen.
Ik heb een stoffen tas die ik vaak meesleep...heel klein pakketje past zo in je handtas en als je hem nodig hebt trek je hem uitelkaar.
Goof schreef:Als je toch flink gaat shoppen maakt die 10 cent voor een tasje erbij ook niet meer uit toch?
dus doe graag mee, en had altijd al eigen tasjes mee, maar over het echte shopwerk had ik nog niet nagedacht
IHN schreef:wat zijn we toch eigenlijk verwend met zijn allen, he...hoe gaan we onze geshopte spullen thuiskrijgen nu we geen tasjes meer mee krijgen. Ik las laatst ergens iemand op fb geloof ik die woedend was dat ze nu ook al voor haar tasjes moest betalen...op: je kunt ze ook meenemen, was het: je denkt toch niet dat ik de hele tijd met tasjes ga lopen slepen. Is overigens geen aanval op jou hoor topicstarter!!! Het is gewoon hoe de maatschappij hier werkt en ik verbaas me er af en toe over dat ze in sommige landen kilometers moeten lopen om water te halen en wij het hier al lastig vinden om tasjes mee te nemen.
Maarre....ff om op je vraag in te gaan. Je kunt ook alles online kopen.
Ik heb een stoffen tas die ik vaak meesleep...heel klein pakketje past zo in je handtas en als je hem nodig hebt trek je hem uitelkaar.
Goof schreef:Als je toch flink gaat shoppen maakt die 10 cent voor een tasje erbij ook niet meer uit toch?