Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. eilleen333 schreef:Afhankelijk van wat het is en wat de waarde is zou ik het terugsturen met de mededeling dat je een andere partner hebt en hier niet van gediend bent.
Huertecilla schreef:Een vorige relatie is deel van die ervaring.
Huertecilla schreef:Ben ik nu de enige die dit romantisch, lief vind?! Iets om te koesteren?!
In mijn leven is dit gewoon een waardering van wat je samen had en hebt.
Ik heb een zelfgemaakte blijk van onze liefde ontvangen van een ex. Echt geweldig![]()
Is een GIFT, een ode.
Een heerlijk compliment.
Je bent; jezelf en jouw ervaringen.
Een vorige relatie is deel van die ervaring.
De liefde voor de bovenoemde liefde is voor altijd, want herinnering, deel van.
Een lief signaal op bv Valentijnsdag is imo een waardering van het mooie wat altijd deel van ons beiden zal zijn.
Natuurlijk vertel je dit aan en deel je dit met je huidige lief.
Die houdt van hoe je nu bent; dus ook van de ervaringen.
Goof schreef:Huertecilla schreef:Een vorige relatie is deel van die ervaring.
Absoluut, maar het is ook een deel van het verleden en niet van het heden en daar is kennelijk bewust voor gekozen.
Koster herinneringen, maar die hoeven niet voort te blijven slepen in het heden als het leven door is gegaan met een andere invulling.
Goof schreef:Huertecilla schreef:Een vorige relatie is deel van die ervaring.
Absoluut, maar het is ook een deel van het verleden en niet van het heden en daar is kennelijk bewust voor gekozen.
Koster herinneringen, maar die hoeven niet voort te blijven slepen in het heden als het leven door is gegaan met een andere invulling.
Palmera schreef:Goof schreef:
Onbewust gaan vorige relaties mee in het leven. Ondanks dat ze voorbij zijn hebben ze een stempel achtergelaten. En die draag je bij je.
Ik was vroeger een zeer lastige eter. Een ex heeft mij leren eten en proeven. Dat neem ik dus mijn hele leven mee.
Een ander heeft mij mijn jaloezie afgeleerd. Daar heb ik nog steeds profijt van.
Weer een ander was zo afhankelijk dat ik inzag dat ik dat niet wil/aan kan. Dus heb ik geleerd dat een dergelijke man niet meer als partner in mijn leven komt.