Bijzonder leuke gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bijzonder leuke gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:54

Naar aanleiding van het topic 'Rare gewoontes van je vriend/vriendin', vraag ik mij af wat voor bijzondere dingen jullie partners doen. Dan heb ik het dus over leuke dingen die niet vaak voorkomen, omdat het andere topic voornamelijk over dingen ging waar je je aan kunt ergeren!

Mijn vriend haalde (toen ik nog op school zat) regelmatig een volledig pak Bueno's (in plaats van zo'n klein pakje) om te delen en uit te delen. Dan hoorde ik regelmatig om mij heen 'ohhh, deed die van mij dat maar!'. Ik vind dat heel grappig en lief, want ik ben gek op Bueno's.

Ook neemt hij regelmatig een kraslot of meer mee die we samen open krassen. Is voor ons een heel intiem en gezellig momentje... :o

Brand los!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:57

Belt zo maar eens op vanaf de andere kant van de wereld voor een kletspraatje, vergeet dan af en toe wel eens rekening te houden met het tijdverschil...
Gewoon omdat het kan. Hij zit regelmatig voor zijn werk in het buitenland. Vind ik ontzettend leuk om te horen hoe het weer er is en wat hij nu weer voorgeschoteld heeft gekregen bij het avondeten!

Joanne1987

Re: Bijzonder leuke gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:01

Heel cliche, maar een super papa zijn voor ons zoontje
En nu ik zwanger ben van ons 2e zoontje, mij wat meer ontlasten en m'n buik aaien etc
Maar ook kleine dingen hoor, bakje koffie op bed brengen, bad vol laten lopen, met boodschappen lekker rosé biertje meenemen etc
Maar het allerbelangrijkste, elke dag laat ie me minstens 1x lachen en beseffen hoe gelukkig ik ben

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:09

Die van mij stopt me savonds in bed altijd helemaal in, klinkt mss niet zo bijzonder maar ik vind het heel lief. <3

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:15

Mijn vriend moet er ' s ochtends altijd om half 5 uit om te werken, voor dat hij weggaat geeft ie me altijd heel lief kusjes en knuffelt ie me en legt daarna m'n deken weer goed over me heen, ik vind dat altijd zo lief <3

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:16

Elke dag voor hij aan het werk gaat mij een kus komen brengen en sinds een kleine 4 weken ook ons zoontje, erg lief <3

Eitje koken, thee zetten, koken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:26

Xenia93 schreef:
Mijn vriend moet er ' s ochtends altijd om half 5 uit om te werken, voor dat hij weggaat geeft ie me altijd heel lief kusjes en knuffelt ie me en legt daarna m'n deken weer goed over me heen, ik vind dat altijd zo lief <3

Oh die ken ik! En dan lekker doen alsof je slaapt zodat hij niet eerder stopt dan de bedoeling is <3

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:27

Speciaal snel langs komen om wat lekkers te brengen <3

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:28

Danique schreef:
Xenia93 schreef:

Oh die ken ik! En dan lekker doen alsof je slaapt zodat hij niet eerder stopt dan de bedoeling is <3

Precies dit ja haha

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:29

Hij koopt Pandora bedeltjes als ik een tijd niet lekker in mijn vel zit, om me op te vrolijken :o :=

Ook al vertel ik hem elke keer dat ie dat echt niet hoeft te doen ~~}>

En die ochtend knuffel en kusje voordat hij uit bed gaat vind ik ook heerlijk <3 Ook al krijg ik ze niet altijd mee :z

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:32

*Na het vrijen me een klein stukje chocola voeren dat hij altijd in zijn nachtkastje heeft liggen :)
*Me 's ochtends samen met onze pup gedag zeggen als ik nog in bed lig (de pup doet dat op lompe wijze, hij op lieve wijze :') )
* voor het slapen gaan als ik nog even lees en hij tv kijkt op heerlijke ontspannende wijze mijn billen masseren
*etc, etc. Ik heb het getroffen :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:37

Ik geef hem in de ochtend altijd een kus voor ik ga werken en geeft me altijd een kus als hij later naar boven komt en ik al slaap. Ook al slaapt hij graag wat later dan mij hij gaat ook altijd eerst met mij mee naar boven om bij me te blijven tot ik in slaap val. Daarbij appen we eigenlijk elke dag als we werken :o hij schrijft soms een lief briefje of stopt iets lekkers te snoepen in mn tas.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:44

Niets bijzonders voor veel mensen, maar voor mij heel speciaal.

Hij laat me "uitslapen" op zaterdag.
Dan neemt hij de kinderen mee naar beneden om 07.00 uur.
En om 08.00 uur komt hij dan me wakker maken met een kopje thee. :')

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:48

Danique schreef:
Xenia93 schreef:

Juist!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:50

Mijn vriend is er elke dag vroeg uit en geeft mij dan een kusje nadat de wekker is gegaan, pakt hij zijn kleding en dan komt hij terug om nog een kus te geven ^^ En elke avond voor het slapen samen een glas chocomel! Doet hij al jaren, maar ik doe graag mee :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:51

Een bos rozen meenemen als hij terug komt van boodschappen doen <3
En na een lange dag werken met plezier de keuken induiken om voor me te koken terwijl ik dan al een paar uur thuis ben, gewoon, omdat hij het leuk vindt om voor me te koken <3

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:55

Op mijn plekje in bed gaan liggen totdat ik klaar ben met tandenpoetsen enz. Zodat mijn plekje al lekker warm is en ik niet in een koud bed hoef te kruipen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:05

Op de een of andere manier wordt hij altijd, maar ook echt altijd wakker als ik een nare droom heb. Soms ben ik zelf dan of aan het huilen, of aan het praten en soms doe ik niks maar dan nog heeft ie het door. Dan legt hij altijd een arm over me heen en trekt me naar zich toe. <3 Maar zo zijn er wel nog 100 dingen die zo leuk zijn aan 'm!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:05

Op zondagochtend me een kopje koffie op bed brengen <3. En dan gezellig samen wakker worden, serietje aan, broodje uit de oven, genieten!

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:07

Altijd bellen als we niks te doen hebben. Je moet wat als hij in het noorde woont en zelf in duitslsnd vlakbij limburg <3

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:11

anthea_naomi schreef:
Op mijn plekje in bed gaan liggen totdat ik klaar ben met tandenpoetsen enz. Zodat mijn plekje al lekker warm is en ik niet in een koud bed hoef te kruipen <3

Dat zou iedre man moete doen! :oo <3

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:11

Ze doet een bad voor me vol laten lopen als ik een zware dag heb gehad.

Ze haalt me altijd al op den bosch centraal op. Terwijl ik eigenlijk daarna nog een half uur met de bus moet en dan is het maar drie minuten lopen naar haar huis. Dan ben ik langer bij je zegt ze <3

Als we samen zijn kan ze ineens zeggen dat ze me perfect vind. Ze weet dat ik heel onzeker ben over mijn lichaam.

Ik kan paniek aanvallen in mijn slaap hebben. Ze weet dan precies hoe mij te kalmeren en houd me dan net zo lang vast totdat ik weer in slaap val

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:20

Mijn vriend doet echt alles wat mn hartje lief is.

Haalt ontbijt elke dag vers, naar mijn wens. Cadeautjes en lekker bij me in bed liggen en daar tv kijken tot ik slaap.
Me geregeld appen of alles goed gaat.

Erg bezorgd en meelevend.
I love him

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:21

Jelloy schreef:
anthea_naomi schreef:

Dat zou iedre man moete doen! :oo <3

Ik koester hem ook diep en laat hem nooit meer gaan :D

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:53

- mij ooit zomaar aanbieden me naar het werk te brengen en weer ophalen.

- als hij toevallig in de buurt van mijn werk/ouders is even binnen wippen voor een praatje

- als ontbijt havermout pap maken en voor mij vast een schaaltje klaar zetten

- als ik laat thuis kom en hij al slapend in bed ligt in zijn slaap als een aapje om mij heen krullen <3 zelf weet ie daar 's morgens niets meer van.

- klagen als ie al te lang geen kus gehad heeft