Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als ik jou was zou ik geschiedenis kiezen maar het is wel verstandig rekening te houden met je studiekeuze.
guusje_h schreef:Aardrijkskunde en tekenen heb je even botweg gezegd geen drol aan. Ik zou geschiedenis kiezen als ik jou was, maar het ligt er natuurlijk helemaal aan waar jouw interesses verder liggen

Deoiridh schreef:guusje_h schreef:Aardrijkskunde en tekenen heb je even botweg gezegd geen drol aan. Ik zou geschiedenis kiezen als ik jou was, maar het ligt er natuurlijk helemaal aan waar jouw interesses verder liggen
Ik vind aardrijkskunde juist best leuk en nuttig. Je leert gewoon veel verschillende dingen over hoe de aarde en de samenleving etc. in elkaar zitten, dus echt weggegooide kennis vind ik het niet.
Tekenen/kunst viel mij wel tegen. Hangt ook een beetje van de docent af.
Daarbij is naar mijn mening geen enkel vak weggegooide kennis.
Monieksintel schreef:dat het echt veel groter was had ik nog niet aangedacht dankjewel!
Ik ga binnenkort ook aan allebei de docent vragen om wat informatie over het vak aangezien ik het echt niet weet
Nies_ schreef:Kijk anders eens naar de toelatingseisen voor verschillende studies en baseer je keuze daarop. Ik heb N&T en N&G met economie in het vrije deel gekozen destijds en dan kun je dus echt overal nog terecht. Ik ken meerdere mensen die niet zomaar de studie konden doen die ze wilde doen omdat ze niet de goede vakken hadden, dat lijkt me toch behoorlijk zuur.