Ik hoop dat het hier goed staat

Ongeveer een halfjaar geleden heb ik bij een webshop een scheermachine besteld. Levering en dergelijke was top, machine zag er goed uit. Totdat ik mijn paard schoor, hij schoor enorm stroef. Na een half paard werd hij loei heet en begon hij te roken en stopte ermee. Ik heb toen een nieuw scheermachine gekregen van de webwinkel. Nu een paar weken geleden heb ik mijn pony voor de 2e keer geschoren met het nieuwe scheermachine, maar jahoor na een half paard scheren stond ik daar weer met een kapot scheermachine

Ik weer gemaild met mijn probleem, zij boden mij weer een vervanging aan. Ik heb gevraagd of zij mij ook mijn geld terug konden geven, dit was niet mogelijk want het was buiten het zichttermijn van 14 dagen.
Toch wil ik erg graag mijn geld terug. De scheermachines scheren niet fijn en na een half paard kappen ze ermee. Het is heus niet dat ik er niet mee om weet te gaan, dat is niet het probleem. Bovendien kan ik toch ook de koopovereenkomst ontbinden wanneer er geen degelijk product geleverd word, of zit ik fout?
Buiten het feit om dat hij totaal niet fijn scheert, wat niet fijn is voor mijn pony en dat hij telkens kapot gaat vraag ik mezelf af hoe ze dit bij de webshop willen doen, mij elke keer maar weer een nieuwe sturen?