Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Als je Nederlands vlees koopt, bij een slager die transparant is over waar het vlees vandaan komt zit je echt prima met je vlees![]()
Koop je het in de supermarkt, dan is je kans groot dat je vlees idd een lijdensweg heeft doorgemaakt.
Naamloos1 schreef:verootjoo schreef:Als je Nederlands vlees koopt, bij een slager die transparant is over waar het vlees vandaan komt zit je echt prima met je vlees![]()
Koop je het in de supermarkt, dan is je kans groot dat je vlees idd een lijdensweg heeft doorgemaakt.
Ja en hoe weet je of je Nederlands vlees koopt? En een slager die transparant is?? Hoe weet je dit?
Naamloos1 schreef:verootjoo schreef:Als je Nederlands vlees koopt, bij een slager die transparant is over waar het vlees vandaan komt zit je echt prima met je vlees![]()
Ja en hoe weet je of je Nederlands vlees koopt? En een slager die transparant is?? Hoe weet je dit?
batje schreef:Ik vond de omgang en de huisvesting van slachtkippen die ik bij de keuringsdienst van waarde zag flink heftig en dat was redelijk neutraal gefilmd. Volgens mij worden de ligkooien voor fokzeugen ook gewoon nog gebruikt en worden biggen onverdoofd gecastreerd. Er is vast niet overal sprake van gruwelijke mishandeling, maar een fijn leven is het zeker niet.