Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het voelt als een soort roeping, waarbij alle puzzelstukjes in elkaar vallen. 
) No offense voor de fysio's hier!
dus dat werd hem ook niet. Dan maar de 'veilige' kant en toen ben ik fysiotherapie gaan doen
en daar ben ik erg blij mee. Ik dacht tijdens mijn stages dat ik verkeerd gekozen had, maar uiteindelijk toch op een superleuke werkplek terecht gekomen en wil voorlopig niet meer anders.
verootjoo schreef:Ik wilde iets in de gezondheidszorg gaan doen. Arts werd het niet want ik kon geen vwo. Toen wilde ik wel verpleegkunde doen maar ik ben echt bang voor alle verpleegtechnische handelingendus dat werd hem ook niet. Dan maar de 'veilige' kant en toen ben ik fysiotherapie gaan doen
en daar ben ik erg blij mee. Ik dacht tijdens mijn stages dat ik verkeerd gekozen had, maar uiteindelijk toch op een superleuke werkplek terecht gekomen en wil voorlopig niet meer anders.
Maar mijn keuze is inmiddels wel al elf jaar geleden

Graffi86 schreef:verootjoo schreef:Ik wilde iets in de gezondheidszorg gaan doen. Arts werd het niet want ik kon geen vwo. Toen wilde ik wel verpleegkunde doen maar ik ben echt bang voor alle verpleegtechnische handelingendus dat werd hem ook niet. Dan maar de 'veilige' kant en toen ben ik fysiotherapie gaan doen
Maar mijn keuze is inmiddels wel al elf jaar geleden
Precies andersom dan ik dus! Wat grappig!
Ik twijfelde heel erg, maar nu zit in onderhand halverwege jaar twee en ben ik blij met mijn keuze.
Hier ging ik kijken naar Voeding en Gezondheid, maar dat vond ik toch nog wel wat te 'soft'. Daarna nog gaan kijken bij Moleculaire Levenswetenschappen en Levensmiddelentechnologie, beide iets meer toepassen en voor mijn gevoel wat meer op 'technisch' niveau.