Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik wist eigenlijk niet eens dat dat dan niet mocht.
) die zelf ook soms kont nog staart weten..
litilaura schreef:Post bezorger zal inderdaad een klacht krijgen.. Maar hoorde verhalen van 10 klachten per dag en nog niet ontslagen worden... Hier wordt niks mee gedaan want post nl zelf weet ook wel dat als alle bezorgers zich netjes aan alle regels houden bezorgers vaak het werk niet af krijgen.
Mijn vriend houdt zich overigens wel altijd netjes aan de regels maar maakt dan ook dagen van half 8 tot 11
DeMolenhoek schreef:litilaura schreef:Post bezorger zal inderdaad een klacht krijgen.. Maar hoorde verhalen van 10 klachten per dag en nog niet ontslagen worden... Hier wordt niks mee gedaan want post nl zelf weet ook wel dat als alle bezorgers zich netjes aan alle regels houden bezorgers vaak het werk niet af krijgen.
Mijn vriend houdt zich overigens wel altijd netjes aan de regels maar maakt dan ook dagen van half 8 tot 11
Klachten of niet, als post.nl het niet kan waar maken moeten ze het ook niet aanbieden en mensen ervoor laten betalen. En jouw vriend werkt serieus 14.5 uur per dag? Lijkt mij sterk, tenzij je tot 11 uur 's middags bedoelt.

Evelijn schreef:waarom lijkt je dat stug DeMolenhoek.... omdat het onmenselijke tijden zijn... die pakketbezorgers zijn echt niet voor de middag klaar.