. Ik heb mezelf nu maar een jaar een aankoop verbod opgelegd maar ik zou graag van het belazerde gevoel afkomen, iemand nog opbeurende tips voor me zodat het weekend niet helemaal verknald is?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik heb mezelf nu maar een jaar een aankoop verbod opgelegd maar ik zou graag van het belazerde gevoel afkomen, iemand nog opbeurende tips voor me zodat het weekend niet helemaal verknald is?
. Helaas, ik kan geen aangifte doen, dat heb ik al geprobeerd via het meldpunt oplichting, ik heb namelijk alleen een naam en een bankrekening nummer, dat is te weinig om het formulier in te kunnen vullen.
fatsoen is ver te zoeken tegenwoordig.
maras schreef:Mijn bank kan hier niets mee, ik wil nog proberen om maandag de ING te bellen en aan te geven dat ze een niet integer persoon als relatie hebben, wellicht blokkeren ze dan de rekening en worden er niet meer mensen de dupe. Ik heb wel een achternaam Eline maar om online melding te kunnen doen heb je ook een mail of andere naw gegevens nodig.
Ik kan ook niet doen alsof ik een verkeerde overboeking heb gedaan want de naam en het rek nr zullen wel kloppen....
har166 schreef:Ik zou naar de bank bellen en het domme blondje uithangen en zeggen dat je het verkeerde nummer hebt gebruikt en of ze het kunnen terugboeken of de gegevens kunnen geven. Eventueel een mooi verhaal van de laatste 2 cijfers omgedraaid of iets dergelijks. Kon je bij de advertentie zien hoelang de verkoper al actief was op marktplaats?