Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moonsparkle schreef:Nou ik heb vandaag dus gestuurd dat ze het vandaag of morgen mogen halen, maar ik wil er eigenlijk achter aan mailen dat hun dan wel voor 22.00 gereageerd moeten hebben dat ze het echt komen halen
Ik heb er ook al heel vaak op gehad dat mensen boden en na een mail van mij ik vervolgens niets meer van de bieder hoorde.

laraxXxemma schreef:Ik zou inderdaad ook doen wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik wacht altijd tot iemand bereid is een afspraak compleet te maken, dwz tijd is afgesproken en adres is doorgegeven. De eerste waarbij dit lukt heeft de afspraak.
daarna dus de mail met dat ze dan wel moeten reageren voor 22:00. Dan hoop ik niet dat ze me daarna komen stalken of doen of ze de andere mail niet gelezen hebben en opeens voor de deur staan. moonsparkle schreef:laraxXxemma schreef:Ik zou inderdaad ook doen wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik wacht altijd tot iemand bereid is een afspraak compleet te maken, dwz tijd is afgesproken en adres is doorgegeven. De eerste waarbij dit lukt heeft de afspraak.
Ik was wel zo handig mijn adres al te geven en te sturen wanneer ik eventueel thuis zou zijndaarna dus de mail met dat ze dan wel moeten reageren voor 22:00. Dan hoop ik niet dat ze me daarna komen stalken of doen of ze de andere mail niet gelezen hebben en opeens voor de deur staan.
Je denkt dat iets te hebben, en vervolgens ga je voor een hoger bod. Ik voel me op zn moment altijd genaaid. Als ik iets verkoop dan is het jammer als er een hoger bod komt terwijl ik het al aan iemand anders heb beloofd voor minder.

ik zou t aan de hoogste bieder verkopen. Of naja vanavond nog afwachten en dan verkopen. Jammer dan, het gaat om jou hoor ook qua centen. En dat het vervelend is voor die lagere bieders die traag reageren jammer dan.
moonsparkle schreef:Ja dat lesje heb ik gelijk geleerd, ik verkoop eigenlijk bijna nooit iets via MP dan zal je net zien dat me zoiets gebeurd