Bedankt voor de fijne reacties. Ik heb 't gevoel dat ik ook een psycholoog wil inschakelen, want voor mijn gevoel word er aan alle kanten mijn kant op verweten. En dat kan ook want ik heb de keuze gemaakt.
Ik heb met een masker geleefd. Altijd schone schijn gespeeld. Er zijn mensen die dit niet vreemd vonden en het aan hadden zien komen, ook mensen die het totaal niet hadden zien aankomen.
De dag ervoor heb ik nog planten gekocht voor in 't huis'. Tja waarom, ik denk hoop.. of ontwijkend gedrag..
Hij is een lieve jongen, wie enorm eigenwijs en koppig is. Geen inlevingsvermogen heeft en niet snapt dat de wereld meer uit werken en tv hangen bestaat. Ik doe vrijwilligerswerk met enorm veel plezier, ipv dat kon ik volgens hem ook meer gaan werken..
Nu heb ik ook mijn mankementen en ben ik niet perfect, maar ik werk in de zorg en geen inlevingsvermogen is hetgeen wat voor mij het meest moeilijke was om mee om te gaan..
Voor mezelf voel ik me goed, wat vreemd dat ik 'alleen' ben. Nog niet weet hoe ik alles aan moet pakken. Gelukkig een lieve verzorgpony, fijne mensen die mij wel begrijpen en werk/school om mij heen..