Als mijn vriend ziek wordt en hij gaat slapen krijg hij hele rare dromen. Hij kan dan in één keer als een ninja over mij heen uit bed springen en alles om zich heen omgooien
Hij zegt dat het komt omdat hij ziek aan het worden is wat ik heel goed geloof. Vannacht ook weer. Hij is fanatiek gamer en speelt de laatste tijd veel Eurotrucksimulator
(met vrachtwagens rondrijden) Nu deed hij in zijn slaap opeens zijn hoofd omhoog en ging helemaal op zich heen kijken. Ik was nog wakker en toen ik vroeg wat er was keek hij me precies aan in mijn ogen (terwijl hij zwaar nachtblind is
) Hij vroeg waar 'het' was. Ik zei daarop wat is het? Toen vroeg hij waar zijn aanhanger was. Daarom heb ik gezegd dat zn aanhanger hier niet was en hij maar verder moest zoeken.
Toen is hij weer verder gaan slapen.Als ik hem de volgende dag vertel wat er is gebeurd weet hij er niks meer van. Dit is al meerdere keren gebeurd als hij zich niet lekker voelt of ziek wordt. Hij is zelf toen een keer midden in de kamer gaan staan en heeft een bord kapot laten vallen en was helemaal in paniek. Toen ben ik ook het bed uit gesprongen en hij keek helemaal verbaasd om zich heen en toen ik vroeg wat er aan de hand was,vroeg hij aan mij waar de mega grote spin gebleven was. Hij was zo in paniek. Terwijl hij helemaal niet bang is voor spinnen

Nu probeer ik het hem te verhelpen door te zorgen dat hij ten minste een halfuur voordat hij gaat slapen stopt met gamen. Maar ook dit werkt niet. Naar de huisarts gaan is hij te eigenwijs voor. Mannen
Iemand een idee wat ik kan doen? Iets van bachbloesem stiekem door zn drinken doen?

Hopelijk is het niet een onsamenhangend verhaal geworden

Maar op dat moment doodeng. Mijn ouders konden me nooit goed wakker krijgen, alleen een washandje met ijskoud water in m'n gezicht haalde me dan voor even uit die dromen.