Iemand die op is aan het geven. Emmertje loopt over.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joliieeenn

Iemand die op is aan het geven. Emmertje loopt over.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 04:21

Hey bokkers,

Er is rond deze tijd vast niemand meer wakker maar ik lig te draaien in bed en wilde het even van me af schrijven. Heb gedacht over een schaduwaccount maar ach, wat maakt het uit. Het is gebeurd en er zijn vast niet veel mensen hier die mij kennen.

Pfoeh, waar moet ik beginnen.. Mijn hoofd bonkt als een malle dus als het wat onduidelijk is sorry!

Nou goed.. Ik woonde sinds 4 maanden weer bij mijn moeder nadat ik door mijn ex compleet de grond in ben gestampt en ik in ben gestort. Zij was verhuisd naar haar vriend die een flink crimineel verleden heeft. Dus voor mij een vreemd huis, vreemde man en voelde mij absoluut niet welkom.

De man heeft 2 hondjes die letterlijk de hele dag piepen, blaffen, janken. Ze zitten dan ook 22 uur per dag in hun kooitje omdar ze niet samen los konden. Onze 2 honden lopen er ook bij. Heb hier zelfs ergens een topic geopend dat ik het niet meer wist met die honden. Heb aangegeven dat hij er iets aan moet doen en dat geen hond waardig bestaan is. Zoals je al raad, geen verandering. Vorige week had een van die honden mijn hondje vast. Ik heb het gezien en mijn hond deed niks. Liep gewoon langs het beestje zoals hij iedere dag 50x doet. Vliegt me die hond mijn hond aan en liet niet los. Ik ben hierna heel erg kwaad geworden dat hij echt een oplossing moet zoeken, dat het zo niet leefbaar is dag en nacht geblaf en gepiep. Dat hij ook een pony in de wei heeft staan die al mank loopt sinds ik bij hun woon en nu nog altijd op de wei staat te creperen.

Daar zijn wat woorden gevallen maar goed.. Kan gebeuren. Nu vandaag, mijn ex belde alweer en was vervelend aan het doen. Ik die er echt niet meer tegen kan ben naar mn ma gelopen en heb gevraagd of ze aub de telefoon van me kon overnemen. Daar begon ze me toch tegen me te brullen.. En dat was de druppel. Ik ben compleet uitgeflipt. Heb me 1,5 jaar (ook de tijd met mijn ex) zo kalm gehouden en geprobeerd het goed te doen. Ik heb tegen de deur geslagen alsof mijn leven ervanaf hing, beter de deur dan mn ma dacht ik..

Nou mn ma is toen boodschappen gaan doen, en de vriend van haar kwam thuis. Ik wilde graag mijn telefoon terug waarvan ze het nodig vond hem te verstoppen. Ik wilde graag weg en had graag mijn telefoon zodat ik iemand kon bellen. Nee kreeg ik niet met nog ren heleboel verwijten naar mn hoofd. Wildr ik vertrekken met de auto hadden ze me vast geparkeerd. Dus ik kom binnen en daar vliegt haar vent me toch aan. Letterlijk in mijn gezicht zitten brullen, hij had mij zo agressief vast dat zijn vingers in mijn armen staan. Heb hem gevraagd mij los te laten. Dit deed hij niet en heb hem toen in zijn gezicht geslagen omdat hij iets over mijn overleden vader zei.

Hij sloeg terug, en hard ook. Mijn moeder deed niks, die is aan tafel gaan zitten en heeft hem gewoon zn gang laten gaan.. Daarna heb ik mijn spullen gepakt en kwam hij weer. Dreigend met zijn vuist voor mijn gezicht. Leefde mijn vader maar nog die zou hem wel helpen met me kapot slaan. Ik moest maar op mijn rug gaan liggen want ik was niks waard. Heb hem geantwoord dat hij vooral heel hard moest slaan, hij de crimineel is en hij morgen nog opgehaald werd door de politie. Toen opnieuw de opmerking van mijn vader, waarop ik hem heb geantwoord dat het dan tenminste wel mijn vader was die me sloeg, maar dat hij nooit een vreemde man mij liet slaan. Dat hij dan vandaag nog onder de grond lag.

Heb via facebook een vriend kunnen bereiken en die is direct afgekomen. Dik 3 kwartier rijden, hij was er binnen 20 minuten. Heeft met veel moeite mijn telefoon terug gekregen en mijn spullen mogen meenemen. Mocht niet eens in mijn eigen auto tampons pakken..

En nu.. Heb ik mijn hond moeten achterlaten, ik heb geen geld op dit moment aangezien ik druk aan het solliciteren was zodat ik snel daar weg kon. Ik heb geen thuis en heb absoluut geen idee hoe ik nu verder moet. Lig nu bij die vriend in bed, die zo lief was zijn bed aan mij af te geven. Gelukkig een hele lieve familie en zijn moeder heeft mij direct goed vast gepakt toen we binnen kwamen.

Ik ben zo teleurgesteld in mijn moeder. Dat ze mij gewoon heeft laten slaan en ze heeft toegekeken. Mijn linkerkant van mijn gezicht in blauw, hij heeft bijna mn linkerpols gebroken, die is flink gekneusd. De rechter pols staan ook de vingers in afgedrukt. Ik kan mijn nek niet bewegen van de pijn en mijn schouders voelen ook niet geweldig.

Wat mij betreft heb ik na vandaag beide ouders niet meer. Hoop snel een oplossing te vinden zodat ik mijn hond, auto en de rest van mijn spullen kan halen en hopelijk eindelijk rust in mn hoofd kan krijgen.

Nouja verwacht niet dat dit veel gelezen wordt, en dit hoeft ook niet. Wilde het gewoon even van me afschrijven. Moest iemand dit gelezen hebben en eventueel een goede tip hebben hoe ik nu verder kan is altijd gewaardeerd.

Had zo een goede moed om 2016 in te gaan en het mijn jaar te maken. Nou hier zit ik dan .. Geen huis, pijn, geen ouders meer, geen hond, geen geld, ik kan niks eten, ik kan niet slapen. Ik ben echt op aan het geven. Ik kan niet meer veel hebben nu. Mijn emmertje is echt aan het overlopen. Heb al zoveel meegemaakt en moeten slikken en verwerken. Het moet eens afgelopen zijn.. :(

craiester

Re: Iemand die op is aan het geven. Emmertje loopt over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 04:34

Heb je verhaal gelezen,ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik wou dat ik iets voor je zou kunnen doen.. super dat je nog een lieve vriend hebt die je helpt,praat soms eens met hem of met zijn moeder/vader? Misschien dat dat je goed zal doen. Je lijkt mij een sterke meid die met de voetjes op de grond staat,laat je niet Door iemand naar beneden praten. Je bent veel beter dan dat! Ik hoop dat je straks eens lekker kunt slapen en dat je morgen alles wat beter een plaatsje kunt geven

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 04:34

Ik ben wakker omdat ik op mijn werk zit.
Maar denk niet dat ik je echt kan helpen. Je zit in een vreselijk nare situatie.

Hoop dat je je hondjes nog terug krijgt en je auto.
Maar weet niet of je het al gedaan hebt maar misschien aangifte??
En zoek hulp. Dat emmertje moet niet verder vol lopen............

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 04:40

Wauw wat een verhaal... En zie in je profiel dat je nog maar 19 jaar bent.
Zou willen dat ik je kon helpen, maar zit aan de andere kant van de wereld (letterlijk). Maar mn pb box staat wel altijd open ;)
Heel veel sterkte!

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 04:54

Jeetje meid, wat heb jij veel meegemaakt.

Oké, wat ik zou doen in jouw situatie (heb een soortgelijke situatie meegemaakt, was alleen mijn eigen schuld, kan je er alles over vertellen via PB als je wil).
Laten we eerst voor het eerste gaan, voor mij zou dat de hond zijn, als die op jouw naam staat kun je hem gemakkelijk door middel van politie op laten halen. Ik hoop dat jouw vriend zijn ouders die eventjes kunnen opvangen als het moet totdat jullie plek hebben?
Ten tweede, bel de politie! Het liefst nu, nu het zo vers in je hoofd zit. Vertel ze precies wat er is gebeurd, dat ze jouw hond daar nog hebben, jouw auto en al jouw andere spulletjes (ik zou ook die arme kreupele pony meenemen in het verhaal).
Ten derde, zoek een maatschappelijk werk(st)er. Deze kan je heel erg helpen door middel van een plekje zoeken om te wonen of opgevangen te worden in speciale opvangtehuizen. Ik meen het serieus, neem een maatschappelijk werkster, heeft mij ongelofelijk geholpen en weet zeker dat ze jou ook kunnen helpen.
en als vierde, probeer je niet te druk te maken want uiteindelijk bepaal jij hoe sterk je er weer uit komt. Ik weet ook hoe moeilijk dat klinkt, maar uiteindelijk ben jij degene die bepaalt hoe groot de emmer is.

Heel veel succes, mijn PB staat altijd open als je erover wil praten!

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 04:58

Inderdaad gelukkig dat ik die vriend nog heb! Hij heeft zelf even hard met me mee zitten huilen, dat ik echt niet mocht opgeven. We wel een oplossing zullen vinden en zijn ouders ook bereid zijn me te helpen. Zijn ma had blijkbaar direct gezegd dat hij me moest gaan halen. En praten doe ik met hem heel veel. Leuke maar gelukkig kan ik ook met de minder leuke dingen bij hem terecht!

Vind het zo rot nu, ik wil niemand tot last zijn.. Aangifte ben ik inderdaad van plan om te gaan doen. Het is niet dat de politie niet weet wie het is en hij nooit eerder wat heeft uitgespookt.

Wauw aan de andere kant van de wereld! Kon ik daar nu ook maar even heen haha!

Aedema, dankje! Hier heb ik zeker wat aan. Wilde morgen mijn tante ook bellen. Zij heeft een deel erfenis onder haar hoede staan van mij en is zelf maatschappelijk werkster. Hond kan ik hier helaas niet zetten omdat zijn broertje erg allergisch is. Ga proberen of mijn zus hem mee krijgt, daar weet ik zeker dat hij het goed heeft!
Bedankt in ieder geval voor de reactie's. Had niet echt verwacht dat iemand zou reageren.

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 05:04

Geen probleem, ik weet uit eigen hand hoe moeilijk het allemaal nu nog is, maar het word echt beter dat beloof ik! Erg jammer dat je hond niet bij je kan blijven, maar wel goed dat hij (waarschijnlijk) naar je zus kan, kun je hem later altijd nog ophalen wanneer je een eigen plekje hebt!

Wees trouwens op school/stage/werk niet bang om ook je verhaal aan iemand te doen, kunnen ze daar eventueel rekening mee houden. Ik heb dit destijds niet gedaan en ben toen mijn werk verloren, zou erg zonde zijn als het bij jou ook zou gebeuren.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 05:18

Wat een verhaal TS.
Wat ik in je verhaal mis is of er psychische hulp aanwezig is? Dat lijkt me namelijk niet overbodig.
Sterkte!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 06:23

Straks als het politie bureau open is direct aangifte doen van huiselijk geweld. Waarom ter plekke en niet Online? Even een goed gesprek met een agent kan geen kwaad, kan hij mooi zien dat je een grote blauwe plek in je gezicht hebt.
Zo maar mogelijk dat je moeder niet reageerde omdat ze anders ook klappen zou krijgen van hem.
Liefde doet rare dingen met je als je hoteldebotel bent op een of andere malloot accepteer je bijna alles! Ook angst voor zo iemand kan zorgen dat ze niet meer weg durft! Bang voor evt gevolgen.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 07:41

Lieve ts, allereerst wil ik je heel veel sterkte en kracht toewensen. Wat oneerlijk dat je hier doorheen moet, blijf sterk :(:)

Ik zou, zoals al gezegd, zo snel mogelijk aangifte doen tegen die vent. Wat een idioot zeg, inderdaad gewoon zelf naar het bureau en aangifte doen. Misschien kunnen zij je ook helpen met je spullen, je kunt het allicht vragen.

Verder kan ik je denk ik niet helpen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 07:46

Ik zou direct aangifte doen. Niemand mag jou slaan, dat is mishandeling en gezien jouw omschrijving is hier duidelijk bewijs voor. Meteen aangeven dat je spullen en he hond daar nog zijn en die terug eisen. Dat is je recht en iig het minste wat er nu oo dit moment aan gedaan kan worden.

En idd psychische hulp zoeken, want dit soort dingen kan en hoef je niet alleen op te lossen ;)

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 07:52

Aangifte doen wegens mishandeling en vraag dan of ze met je meegaan je spullen op te halen. Dat je moeder bang is voor die man is geen excuus, je kind gaat ten allen tijde voor.
Wat een vreselijke situatie voor je...... :(:) maar fijn dat je vrienden hebt die je hebben opgevangen. Hou je aan die gedachte vast!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:17

Inderdaad wat hierboven gezegd wordt. Als de wiedeweerga naar de politie, aangifte doen en onder begeleiding je spullen ophalen. Ga vooral niet alleen!

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:37

Jeetje TS! Wat een heftig verhaal.. Heel veek sterkte.

Voor de rest ga ik met de andere mee, aangifte doen en jouw spullen onder begeleiding ophalen.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:40

Aangifte doen,foto's van je blauwe plekken maken, evt crisis opvang.
Honden zijn nu niet het belangrijks , eerst jezelf op de rit.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:47

Heftig meis! Denk dat je goed gehandeld hebt :(:) Wat lief van die vriend dat hij je op kwam halen.

Ik zou zeker zoals hier boven al genoemd wordt aangifte doen. Je hebt nu nog fysiek bewijs van mishandeling.

Sterkte!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:51

Wat een verhaal ts! Vreselijk
Gelukkig heb je een goede vriend die je kon en ook is komen halen. Z'n vrienden heb je niet vaak houd hem zeker in ere!
Ga vandaag direct langs de politie en laat of maak zelf foto's van je verwondingen
Kijk of hun eventueel je hondje halen meestal doen ze dat wel als jij de rechtmatige eigenaar bent!
Je moeder vind ik overigens "schandalig" zij had direct moeten ingrijpen zoals een moeder hoort te doen! En die idioot de deur moeten wijzen als iemand ooit met een vinger aan m'n kind zou zitten was die nog lang niet klaar met me wat meent die vent zich wel niet! Crimineel of niet zou me n rotzorg zijn een moeder dient haar kind altijd te beschermen!
Waar in Nederland zit je nu? als je bij me in de buurt zit of je ouders mag je gerust hier langs komen hoor! Even "ontspannen" heb zelf veel meegemaakt maar gelukkig kon ik wel bij m'n ouders terecht die "normaal" zijn.
Ik snap dat je niemand ten last wilt zijn maar ik denk niet dat die vriend en z'n ouders daar zo over denken ze willen je heel graag helpen zo te lezen!
Mocht je je hondje terug krijgen links of rechtsom is hij hier van harte welkom meid :j en als je alles weer op n rijtje hebt mag je hem direct weer komen halen :j

Asjeblieft roep om hulp bij ome agent en bij je tante, nu het nog kan!
Je hebt hier gewoon recht op en ze moeten je helpen en dat zullen ze vast en zeker ook doen

Lieve ts je bent niet alleen en je bent hier welkom al is het maar voor een dagje ontspanning is hoeverre je kunt ontspannen uiteraard! Paarden, honden en mensen met liefde zijn hier om je te helpen als je daar behoefte aan hebt

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:00

Veel sterkte, wat fijn dat je toch een lieve vriend hebt die je komen halen is

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:03

Lieve ts, wat een verhaal. Vreselijk neem aub de goede adviezen in dit topic aan en ga naar de politie.
Mocht je in de buurt van Drenthe zitten dan pb gerust ook om te praten. Ik kom zelf ook uit een vreselijke relatie met mishandeling en veel verdriet en ouders waar ik niet terecht kon al wil je alleen maar een luisterde oor dat kan bij ons.

Wil je er even uit, wat dan ook pb wie weet kunnen we wat voor je betekenen.
Net als bij gentlegigant ben je hier welkom.

Sterke, je komt hier overheen zeker met hulp van je tante en andere mensen waar je verhaal kwijt kan

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:11

Aedema schreef:
Laten we eerst voor het eerste gaan, voor mij zou dat de hond zijn, als die op jouw naam staat kun je hem gemakkelijk door middel van politie op laten halen. Ik hoop dat jouw vriend zijn ouders die eventjes kunnen opvangen als het moet totdat jullie plek hebben?
Ten tweede, bel de politie! Het liefst nu, nu het zo vers in je hoofd zit. Vertel ze precies wat er is gebeurd, dat ze jouw hond daar nog hebben, jouw auto en al jouw andere spulletjes (ik zou ook die arme kreupele pony meenemen in het verhaal).
Ten derde, zoek een maatschappelijk werk(st)er. Deze kan je heel erg helpen door middel van een plekje zoeken om te wonen of opgevangen te worden in speciale opvangtehuizen. Ik meen het serieus, neem een maatschappelijk werkster, heeft mij ongelofelijk geholpen en weet zeker dat ze jou ook kunnen helpen.
en als vierde, probeer je niet te druk te maken want uiteindelijk bepaal jij hoe sterk je er weer uit komt. Ik weet ook hoe moeilijk dat klinkt, maar uiteindelijk ben jij degene die bepaalt hoe groot de emmer is.

Hier ben ik het mee eens. En ik wil je onwijs veel moed, kracht en sterkte wensen. Maar jij kan dit en komt hier beter uit! Volhouden!

En een dikke duim voor die vriend van je!!!!

YvvvWedg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:16

TS heel erg veel sterkte. Ik zou niet weten hoe ik je kan helpen, maar wel fijn dat er toch nog een vriend is die je helpt.
Misschien kan je foto's maken van je verwondingen en daarmee aangifte doen?
Ik hoop in ieder geval dat je snel je spulletjes en je hondje terug krijgt en dat je dit allemaal achter je kan laten!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:35

Wat een heftig verhaal.
Ik hoop dat je ook goed naar jezelf kunt kijken, want je moeder willen slaan, je afreageren op een deur en vervolgens de partner van je moeder slaan is niet mis. Ik zou daar serieuze hulp voor zoeken.
En blokker verdorie je ex, als hij dit bij je triggert onderhoud je toch geen contact met hem? :?
Weg met die gozer.

Succes.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:38

Jeetje wat een verhaal! En wat een ontzettend fijne en lieve vriend heb je :) .
Ik kan weinig toevoegen aan wat hierboven is gezegd, maar ik zou buiten aangifte van mishandeling ook aangifte van intimidatie doen. En van je hond en spullen. En deze inderdaad zo snel mogelijk onder begeleiding ophalen...
Hoop dat het snel weer beter gaat :) . Heel veel sterkte!!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:44

Ik kan mij denk ik het topic herinneren over de honden en de problemen daarbij. Is dat topic verwijderd?

Daarin was de situatie 'thuis' ook al niet fijn en goed. Je gaf aan enorm problemen te hebben met de partner van je moeder, blijkbaar is dat nu geescaleerd.

Aangifte doen is een prima stap. Zou ik zeker doen, gezien de achtergrond en je verhaal ben jij ook niet vrij te pleiten maar het feit blijft dat er niet geslagen/geschopt oid mag worden.

Daarna op zoek naar een permanente oplossing, dat is dus niet terug naar je moeder. Maar op zoek naar een plekje voor jezelf en een baan om dit te bekostigen. Hopelijk kan je tante hierbij helpen en kan je misschien ter overbrugging bij haar slapen?

Heb je naast een hond ook nog een paard? Meen mij te herinneren dat je toen een leuke zwarte had gekocht?
Iemand die je wat kan voorschieten voorlopig of kan helpen met de financiële kant?

loempia93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:45

Jezus ts wat zit je in een vreselijk nare situatie! :(:)
Wat heb je 'n geluk dat je zo'n goede vriend hebt met ontzettend lieve ouders. Ik denk dat je een hoop hebt aan de tips die hier gegeven zijn. Je hoeft dit niet écht niet alleen te doen en denk vooral niet dat je mensen tot last bent!
Ik ga je een pb sturen met mijn nummer mocht je behoefte hebben aan iemand buiten je vriend, uiteraard mag je ook langskomen en kan je hondje hier ook tijdelijk blijven.

Sterkte ts en beloof me dat je dit niet alleen doet. :(:)