Het schoenen topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Het schoenen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 19:31

Er bestaat een makeup topic, een haartopic en een kledingtopic, maar een topic waar wij dames allemaal toch nog het meest van houden bestaat nog niet! :=

Daarom hierbij het schoenentopic! :D

Vertel over je nieuwe schoenen, je favoriete schoenen, de schoenen die je graag wilt maar geen geld voor heb, etc... Kortom, brand los! :)

Waar ik momenteel een oogje op heb:

<3
Afbeelding

Jeika

Re: Het schoenen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 19:39

ik wil vet graag deze:Afbeelding
maar aangezien het limited editions zijn denk ik niet dat ik ze ooit ga krijgen :+

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 19:40

Ik hou van schoenen <3 Heb ongeveer 20 paar. Allemaal verschillende soorten, van gympen tot pumps.

Mijn lievelingsschoenen zijn denk ik mijn oranje Pharell Williams adidas. Of mijn laarsjes met hak van Fred de la bretonieren of mijn legergroene Toms. Kan eigenlijk niet zo goed kiezen haha.

Ik zou nog wel graag een paar gave laarsjes willen hebben zonder hak. Deze vind ik bijvoorbeeld heel gaaf:

https://www.freddelabretoniere.com/uplo ... lor=f7f7f5 (in link ivm grootte)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:57

ik heb inmiddels een aardige collectie, ook van sneakers tot pumps. Maar TS, de schoenen die jij post, daar snap ik dus echt helemaal niets van :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:18

Hahaha, iedereen zijn smaak! :) Ik snap zelf vaak niets van die nikes enzo, ik vind ze 9 van de 10 oeer echt helemaal niet bij de outfit staan. :') Maar iedereen moet dragen waar hij of zij zich fijn bij voelt. :) Ik snap het als iemand dit niets vindt.

Ik zelf ben heel erg van scandinavische printjes, warme vesten, dingen met nepbont enzo, en ik vind deze voor in de winter echt heel gaaf! :D

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:20

Dan moet het wel echt winter zijn :brr:

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:28

Wat een super leuk topic! ik ben onwijs gek van schoenen :D heb er dan ook genoeg :+

Ik ben van alle markten thuis, in de zomer gek van Vans, Allstars en Nike's maar ook fan van chelsea boots en korte laarsjes met een hakje en in de winter woon ik in mijn Dr. Martens.
Voor de zomer wil een paar goed zittende vrolijke sneakers kopen maar welke... er zijn er zoveel die ik leuk vind :D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:52

Jaaa! *\o/*
Een klein greepje uit de collectie haha, waar ik zo snel een plaatje van kon vinden. :))

Afbeelding

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:11

Oeee mooie collectie heb je :D Timberlands wil ik ook echt nog eens aan m'n collectie toevoegen :P

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:13

Ja, dat vind ik echt van die basisitems die er gewoon bij horen. :))

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:15

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:19

Zo dan! Na 10 cm haak ik wel af haha, moet het nog een beetje te doen zijn :))

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:28

Ik hou ook heel erg van schoenen, alleen loop ik bijna altijd op Nikes hihi. Hakken vind ik prachtig, vooral die hele hoge. Maar ik heb ze zelf niet, kan er niet op lopen en na een korte tijd doen mn voeten zeer. Hoe doen jullie dat? Ik ben wel gek op het merk Rieker, de laarsjes dan. Heb 2 paar en die zitten wel erg lekker.
http://www.schuurman-schoenen.nl/laarze ... _4103.html
Deze heb ik, en dan nog een rood paar met bruine bandjes maar daar vind ik geen foto van.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:30

Goede kwaliteit schoenen kopen.. Ik heb alleen maar merkschoenen, en op de Paul Green hakken ga ik rustig een middagje shoppen of een avondje uit.
Een vriendin heeft dat juist weer met hakken van Unisa, die loopt daar hele dagen op. Uitproberen wat bij jou past en echt lekker zit!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:31

Ja oke, maar ik ga geen 100 euro uitgeven aan schoenen die ik miss niet vaak aan heb. Werken kan ik er niet op, ik heb een staand beroep.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:32

Ik hou van schoenen, vooral sneakers.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:34

Siersma schreef:
Ja oke, maar ik ga geen 100 euro uitgeven aan schoenen die ik miss niet vaak aan heb. Werken kan ik er niet op, ik heb een staand beroep.

Dat is een keus haha. :D Ik werk ook niet op m'n mooiste schoenen, dan heb ik lekker outdoorlaarzen of wandelschoenen aan haha.
Maar toch genoeg vrije avonden en dagen om wél die mooie schoenen te dragen..

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:10

Ja wel maar er zijn nog heel veel dingen die ook een hoop kosten, paard, eigen huis etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:22

Ik vind Dubarry laarzen ook zo ontzettend gaaf trouwens!

Afbeelding

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:23

Die staan ook nog op m'n verlanglijstje inderdaad... :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:27

Bij mij ook idd. Alleen wacht ik op een hele grote kuitmaat hihi.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:32

Oeh, schoenen! Ik ben opzich helemaal niet zo'n schoenen-koopverslaafde, zoals Siersma als zegt, er zijn nog heel veel andere dingen die ook geld kosten. En dan vind ik mijn paardje toch echt belangrijker.
Maar een mooi paar schoenen, daar kan ik ook zeker van genieten. Als ik niet op stal- of wandelschoenen loop ben ik dan ook wel echt van de hakken. Mooie pumps of enkellaarsjes met een naaldhak, dat zijn toch wel mijn lievelingsschoenen.
En later, ooit, als ik geld heb, dan koop ik een paar Jimmy Choo's. :D

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:32

Dit is een topic voor mij!
Ik heb een flinke schoenentic, al kan ik me de afgelopen jaren gelukkig behoorlijk inhouden met schoenen kopen. Wel heb ik laatst Timberlands aangeschaft, die wilde ik al heel lang maar vond ik zo duur. Een paar weken terug zag ik ze staan voor 90 euro op de kinderafdeling. :))
Nu is dat ook zo ongeveer het enige waar ik op loop. Als het straks kouder wordt loop ik denk ik vooral op mijn leren gevoerde laarzen van Ugg (niet de pantoffelversie, die kan ik persoonlijk niet zo waarderen haha). In de zomer loop ik voornamelijk op sneakers en gympen van Nike en Allstar.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:58

Oh dat is een leukere prijs inderdaad € 90,00! mag ik vragen welke maat je dan hebt gekocht? wie weet pas ik daar met mn kleine voeten dan ook wel in :D

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:03

dnieSz schreef:
Oh dat is een leukere prijs inderdaad € 90,00! mag ik vragen welke maat je dan hebt gekocht? wie weet pas ik daar met mn kleine voeten dan ook wel in :D

Ik heb gewoon mijn eigen maat gekocht, maat 40. Ze vallen even groot dus, alleen wel iets smaller. Maar dat was voor mij alleen maar positief. :)
Timberlands voor kinderen zijn trouwens sowieso iets van 50 euro goedkoper dan de standaard, dus niet alleen in de sale leuk!