Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joliieeenn schreef:Met alle respect.. Ik snap dat dir vervelend is. Maar het is haar keus en vind het niet zo netjes om hier een topic over te openen.
Leven en laten leven...
bruintje123 schreef:Ligt aan het werk wat je doet.
Kun je thuiswerken zeker niet de nek gaan breken.
Werk je bijvoorbeeld in de zorg zal het toch door moeten en vind ik wel of geen kinderen hebben geen verschil maken.
Zwerte schreef:bruintje123 schreef:Ligt aan het werk wat je doet.
Kun je thuiswerken zeker niet de nek gaan breken.
Werk je bijvoorbeeld in de zorg zal het toch door moeten en vind ik wel of geen kinderen hebben geen verschil maken.
Ook in de zorg werd genoeg niet gedaan laatste dagen. Maaltijdservices reden niet, bloedprikken aan huis gebeurde niet, ziekenhuizen waren gedeeltelijk dicht...
Anoniem schreef:Joliieeenn schreef:Met alle respect.. Ik snap dat dir vervelend is. Maar het is haar keus en vind het niet zo netjes om hier een topic over te openen.
Leven en laten leven...
Dat niet alleen... Als opa/oma/oppas een stukje verderop wonen is het voor hun misschien ook lastiger te bereiken. Het is prut voor jou, absoluut maar het is imo niet aan jou om te oordelen of ze wel of geen oppas kan regelen..
Relaxed schreef:Opa en oma wonen op loopafstand en ze woont aan de doorgaande weg, een andere collega rijdt 75% dezelfde route en de wegen waren volgens hem prima. Thuiswerken kunnen we niet, anders hadden we dat allebei wel gedaan en was dit topic niet nodig
marjan19 schreef:Ik ben net begonnen bij m'n nieuwe werk, net 2 dagen geweest. Ik mocht vandaag thuis blijven ivm het weer omdat ik toch nog ingewerkt moet worden en nog niet echt productief ben.. Ze verbaasden zich al dat ik er gisteren was. Ik blijf niet zo snel thuis uit mezelf. Morgenvroeg zie ik het wel hoe de situatie is. Het is per persoon verschillend en ik heb ook liever dat de mensen die bang zijn achter het stuur thuis blijven
ik snap wel dat je hier gefrusteerd van word, maar het is gewoon niet anders 
bruintje123 schreef:Zwerte schreef:Ook in de zorg werd genoeg niet gedaan laatste dagen. Maaltijdservices reden niet, bloedprikken aan huis gebeurde niet, ziekenhuizen waren gedeeltelijk dicht...
Dat vind ik dan echt te zot voor woorden.
Je zou maar oud zijn en dan krijg je geen eten.
Anoniem schreef:Joliieeenn schreef:Met alle respect.. Ik snap dat dir vervelend is. Maar het is haar keus en vind het niet zo netjes om hier een topic over te openen.
Leven en laten leven...
Dat niet alleen... Als opa/oma/oppas een stukje verderop wonen is het voor hun misschien ook lastiger te bereiken. Het is prut voor jou, absoluut maar het is imo niet aan jou om te oordelen of ze wel of geen oppas kan regelen..
dus kan best zo zijn dat ze echt geen andere keus had dan thuis blijven. Ik had vandaag ook graag naar stal gegaan bijvoorbeeld, maar het was gewoon domweg niet mogelijk.ben al blij dat ik heelhuids van de supermarkt (lopend) ben gekomen. Ik denk dus dat het per persoon verschilt of je het aandurft of niet.