Ik begin in februari aan CMD (Communication, Multimedia & Design) aan de HAN in Arnhem.
Na een half jaar gewerkt te hebben wil ik toch graag verder met de studie die ik op het MBO heb gedaan.
Dus, wie nog meer
? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
?
Em_ schreef:Ik begin in februari met de premaster Business Administration Human Resource Management op de VU Amsterdam.
Na 2,5 jaar afgestudeerd (HBO HRM) te zijn en gewerkt te hebben begon het toch weer te kriebelen. Ik wil graag verder en meer leren! Ik blijf er wel naast werken (HR afdeling) en heb er veel zin in.
Kan ik misschien nog wel wat tips geven als jullie tegen typische februari-dingen aanlopen op de opleiding!
Ik heb bijna al mijn boeken tweedehands aan kunnen schaffen, scheelt een hoop!
upendo schreef:Leuk!Kan ik misschien nog wel wat tips geven als jullie tegen typische februari-dingen aanlopen op de opleiding!
Kijk voor boeken ook eens op bol.com tweedehands en op marktplaats!Ik heb bijna al mijn boeken tweedehands aan kunnen schaffen, scheelt een hoop!
moet 4 toetsen halen, en dan kunnen ze me nog afwijzen.. als ik ze allemaal gehaald heb

Aedema schreef:Ik hoef geen boeken voor mijn opleiding, alleen laptop of iPadIk doe de praktijkroute van VZ-IG, had hier zelf nog niet eerder van gehoord maar dan heb je dus school en stage op je stageplek, dus de ene helft van de dag school en de rest stage bijvoorbeeld. Daarbij is het maar vier dagen per week
.