Wat vinden jullie?
Al contact opgenomen met het Aviodrome en zij zouden de foto's doorsturen naar Collectiebeheer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

elenaMM77 schreef:Het ziet er uit als een druk die uitgedeeld is als herinnering..
de handtekeningen zullen natuurlijk wel op het origineel staan..
meer dan 5 euro zal het wel waard zijn..
maar de handtekeningen zullen denk ik niet op die specifieke plaat gezet zijn (de drukplaat).
denk dat je er zo'n 50 euro voor betaald..
meer dan voor een standaard herinneringsartikelkaart/foto vanwege het feit dat er handtekeningen op geplaatst zijn.
tenzij er maar 1 in omloop is, omdat iemand dat specifiek aan een ander wilde geven en de handtekeningen op de een of andere manier is gaan geven.. maar dat denk ik niet..
ik denk dat het net zoiets is als een herinneringsmunt, maar dan in de vorm van een plaatje met alle handtekening van de toenmalige leiders.
wel opvallend dat er 2 blauwe handtekeningen tussen zitten, dat doet weer vermoeden alsof ze er wel specifiek op dat artikel zouden zijn gezet..
ben wel benieuwd naar de uitkomst.
elenaMM77 schreef:spannend, want als het een origineel is, dan ben ik vooral benieuwd naar het verhaal van de foto, meer dan naar de waarde..
omdat er boven staat, ter herinnering..
dus voor wie was het bestemd, en waarom juist..
Herinnering, lijkt erop alsof het niet direct na de oorlog gegeven is maar een poosje daarna..
Hebben ze die handtekeningen nog geplaatst op die centrale plek, of is die foto langs meerdere stations gegaan voordat alle handtekeningen verzameld waren.
ben erg nieuwsgierig en hoop dat je antwoord zult krijgen.