Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sizzle schreef:Wat vonden de andere mensen in de groep?
Ik heb er namelijk ook lichterlijk de schurft aan als 1 of 2 mensen alles ophouden omdat die ene bloem nog niet van alle kanten op de foto staat![]()
Is het niet gewoon een verhaal met 2 kanten?
Een guided tour is juist ook vaak bedoeld om veel te zienin korte tijd.
maaikemuis schreef:En 1 klant waar we steeds op moesten wachten vanwege het fotograferen van vogels.
Lalidan schreef:En toch.... kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er wat anders speelt.... Want je zegt dat foto's maken ontmoedigt werd en dat het doel blijkbaar was in zo'n kort mogelijk tijd zo veel mogelijk afstand af te leggen. Er was geen tijd om ergens bij stil te staan. Maar later zeg je dit:maaikemuis schreef:En 1 klant waar we steeds op moesten wachten vanwege het fotograferen van vogels.
Blijkbaar kon fotograferen dus wel en hebben jullie tussendoor dus ook wel gewacht. Het kan simpelweg niet allebei zijn. Dus wat is er nu écht aan de hand dat jou zo furieus maakt?
Verder begrijp ik echt niet wat je nog meer van de reisorganisatie wil. Je hebt al een tegemoetkoming gehad zeg je. Ze hebben ook aangegeven het vervelend te vinden dat jij het zo ervaren heb. Heel veel meer excuses kunnen ze niet maken, want als ik het zo hoor, is het niet dat er echt iets gebeurt is wat niet gepland stond. Het is alleen iets anders dan wat jij verwacht.
Ik weet niet wat er die reis precies gebeurt is, maar ik ben wel razend nieuwsgierig naar de andere kant van het verhaal. Je spreekt jezelf wat mij betreft iets te veel tegen.
Dus als ik jou was, zou ik even heel goed stilstaan bij mezelf wat dit nou allemaal veroorzaakt en veroorzaakt heeft. Dán kan je in gesprek (waarbij een gesprek betekend praten én luisteren. Enkel er heen gaan om je gelijk te halen is geen gesprek).
Ineke2 schreef:Ik mis nog steeds de reisbeschrijving en verder ga ik met ladidan mee...