Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tova schreef:

Anoli schreef:Hmm ik heb een tijdje terug ook zoiets gehad, maar dan met een andere zoekmachine. Heel irritant want ik wil ook google als homepage
Ik weet alleen niet meer hoe ik dat heb opgelost... ga even kijken of ik nog wat terug kan vinden.
edit: al gevonden:
Bij je internetpagina ga je naar het knopje waar je naar de instellingen en favorieten en geschiedenis etc kan en daar klik je dus op instellingen. Dan kom je uit op een pagina waar je je homepage en je standaard zoekmachine kan instellen en ook pagina's kan toevoegen en verwijderen. Als je daar alles weer terugzet naar wat je altijd had zou het goed moeten gaan. Tenminste dat hielp bij mij.
Ik had ook geen idee hoe ik het "opgelopen" heb en het is daarna nog een paar keer voorgekomen, maar nu al zeker 2 jaar niet meer.
Edit: Al gevonden!Nu hopen dat het goed blijft, heb dit al eens eerder ingesteld.
FuGeLiCu schreef:Anoli schreef:Hmm ik heb een tijdje terug ook zoiets gehad, maar dan met een andere zoekmachine. Heel irritant want ik wil ook google als homepage
Ik weet alleen niet meer hoe ik dat heb opgelost... ga even kijken of ik nog wat terug kan vinden.
edit: al gevonden:
Bij je internetpagina ga je naar het knopje waar je naar de instellingen en favorieten en geschiedenis etc kan en daar klik je dus op instellingen. Dan kom je uit op een pagina waar je je homepage en je standaard zoekmachine kan instellen en ook pagina's kan toevoegen en verwijderen. Als je daar alles weer terugzet naar wat je altijd had zou het goed moeten gaan. Tenminste dat hielp bij mij.
Ik had ook geen idee hoe ik het "opgelopen" heb en het is daarna nog een paar keer voorgekomen, maar nu al zeker 2 jaar niet meer.
Het gekke is ook, als ik op het huisje van "home" klik, kom ik wel gewoon bij Google. Er moet dus ergens iets zijn met "openen met die en die pagina" heb alleen nog niet gevonden waar.
Dit heb ik al een paar keer gedaan, zonder succes. Had inmiddels zoiets van laat maar, maar zag het topic voorbij komen en dacht misschien zit hier dé tip in.
Ik heb het idd in een paar weken tijd 3x moeten wijzigen omdat ie vanzelf weer naar die andere zoekmachine sprong, maar daarna niet meer voorgekomen.
Tova schreef:Andra_S schreef:Kijk ook uit voor de zoekmachine "Bing", als je die eenmaal hebt kom je er heeeeeeel moeilijk vanaf.
Die heb ik nu dus als zoekmachine![]()
Ga ook mijn virusscanner even laten scannen.