. Ik dacht eerst al van dat is geloof ik niet helemaal waar, maar zo blond als ik ben dachten mijn moeder en ik een nieuwe laptop aan te schaffen, in het begin niet heel veel problemen maar na een tijdje begon het weer, slecht internet, op een gegeven moment ook mijn zus haar laptop, heb dus steeds met netwerk fouten en traagheid (waar ik dus absoluut niet tegen kan, inc neigingen om mijn laptop het raam uit te gooien
) een hele tijd zo op het internet gezeten. Deze laptop ging helaas stuk, niet omdat ik hem kapot heb gemaakt, iemand was er op gaan staan... Nou, nieuwe laptop, het zelfde liedje in het begin weinig last en toen werd het steeds slechter en slechter, laptop van mijn stiefbroer ondertussen ook, zijn playstation, en 2 Ipads die gewoon hartstikke slecht internet hebben op ten duur. Volgensmij lag het niet aan die oude laptop dus, zo zijn er nog meer irritaties, we hebben 10000 kastjes/modems zodat alle tv's het doen en films die het niet doen en ineens uitvallen etc etc. Ik zeg doei KPN
.Meer mensen last van? Moest even mijn ei ergens kwijt haha.
Wij hebben het ook een tijd geleden gehad, ze hebben toen telefonisch geholpen met het eea in de meterkast bij die apparaten veranderen en toen was het al beter, maar nog niet goed genoeg. Ze hebben een mannetje laten komen en vanaf dat moment was alles weer okee!