Normaal zou ik morgen van 8 tot 5 gaan werken, maar vanwege de feestdagen is het bedrijf aankomende week helemaal gesloten. Ik heb dus 1 hele week vakantie, dus zit ik thuis i.p.v. ma-vr van 8-5 op mijn werk, alleen verveel ik me nu al.
Ik heb geen idee wat ik de hele week moet doen, ik zie er nu al tegen op. Tv /Netflix kijken heb ik geen zin, aangezien ik al veel series heb gezien, en ik ga geen dingen kijken die ik niet echt leuk vind. Boeken heb ik niet. Ik heb geen vriend of goede vriendinnen oid waarmee ik opstap kan gaan. Een (verzorg)paard heb ik helaas ook niet. Dus wat blijft er dan nog over? Iemand leuke ideetjes om de dagen door te komen? Bijvoorbeeld leuke filmpjes/docu's op YouTube, of eenvoudige dingen om te maken o.i.d.? 
Alle tijd voor
Tekenen is wel een optie, maar dat kan ik alleen overdag doen, met kunstlicht zie ik er niks meer van, maar ik hou het ook maar max. 2 uur vol. Daarna ben ik er wel weer klaar mee. Nail art kan ik wel eens naar kijken. Vrijwilligers werk heb ik nog niet echt aan gedacht, want ik denk er niet veel interesse is in iemand die maar 1 week beschikbaar is. En ik heb dan het liefst niet iets waarin je veel met mensen bezig bent, ik ben niet echt een mensen-mens zeg maar, ben liever bij dieren. Alleen iets met dieren is al helemaal moeilijk te vinden op kort termijn.
zag ik ooit eens een oproepje voor staan in de krant. Gewoon iemand die de asielkatten aandacht kwam geven.

Kan ik zelf echt van genieten en dan elke dag een ander rondje. Tussen de bossen, of langs een lange weg etc.
of je gaat de hele dag zitten bokken