Verveling, behoorlijk vervelend..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Verveling, behoorlijk vervelend..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:26

Hallo allemaal,
Normaal zou ik morgen van 8 tot 5 gaan werken, maar vanwege de feestdagen is het bedrijf aankomende week helemaal gesloten. Ik heb dus 1 hele week vakantie, dus zit ik thuis i.p.v. ma-vr van 8-5 op mijn werk, alleen verveel ik me nu al. -O- Ik heb geen idee wat ik de hele week moet doen, ik zie er nu al tegen op. Tv /Netflix kijken heb ik geen zin, aangezien ik al veel series heb gezien, en ik ga geen dingen kijken die ik niet echt leuk vind. Boeken heb ik niet. Ik heb geen vriend of goede vriendinnen oid waarmee ik opstap kan gaan. Een (verzorg)paard heb ik helaas ook niet. Dus wat blijft er dan nog over? Iemand leuke ideetjes om de dagen door te komen? Bijvoorbeeld leuke filmpjes/docu's op YouTube, of eenvoudige dingen om te maken o.i.d.?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:28

Beginnen met haken, kleurboek voor volwassenen. Buiten gaan wandelen, leen de hond van een bekende.
Shoppen, koop een boek en begin er eens mee. Dingen doen die je normaal niet gauw zou doen :D
Make up tutorials kijken en bij jezelf proberen, idem voor nagellak als je dat leuk vind?

Waar liggen je interesses?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:29

http://lottelovesbeauty.nl/lifestyle/ma ... -kan-doen/
misschien wat van dit maken.

of; shoppen, taart bakken, muziek luisteren, trailers bekijken van welke films je zou willen kijken ergens heen gaan (schaatsen,zwemmen,bios,dierentuin enz), wandelen, nail arten, kleuren, verhaal schrijven.

kom zo nog wel op meer denk ik :')

Gianti

Re: Verveling, behoorlijk vervelend..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:31

Vrijwilligerswerk?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:33

Of je huis opruimen! :Y) Alle tijd voor :')

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:34

Zoek een leuk en lekker recept welke niet binnen 10 minuten klaar is, ga naar de supermarkt, haal de ingrediënten en ga aan de slag!

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:39

Idd vrijwilligerswerk.
Ga lekker een praatje maken in een bejaardentehuis bijvoorbeeld.
Dan maak je echt iemand z'n dag helemaal goed!!
(Waar woon je?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:41

Haken heb ik ooit eens gedaan, maar dat doe ik nooit neer, kon er niks van _O- Tekenen is wel een optie, maar dat kan ik alleen overdag doen, met kunstlicht zie ik er niks meer van, maar ik hou het ook maar max. 2 uur vol. Daarna ben ik er wel weer klaar mee. Nail art kan ik wel eens naar kijken. Vrijwilligers werk heb ik nog niet echt aan gedacht, want ik denk er niet veel interesse is in iemand die maar 1 week beschikbaar is. En ik heb dan het liefst niet iets waarin je veel met mensen bezig bent, ik ben niet echt een mensen-mens zeg maar, ben liever bij dieren. Alleen iets met dieren is al helemaal moeilijk te vinden op kort termijn.

Overigens heb ik geen eigen vervoer, dus dan vallen er helaas ook veel dingen af

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:44

Helpen op de manege met poetsen/uitmesten/paardjes wat extra aandacht geven??

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:46

Katten knuffelen in een asiel? Volgens mij zijn ze daar altijd wel blij mee :+ zag ik ooit eens een oproepje voor staan in de krant. Gewoon iemand die de asielkatten aandacht kwam geven.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:46

Honden uitlaten bij asiel?

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:47

Ik heb nog zat dingen te doen haha je bent welkom

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:48

Elke dag lekker een eind wandelen of fietsen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:49

Manege zit ik helaas niet meer. Asiel is hier ook niet in de buurt, alleen pensions, anders had ik dat met alle liefde gedaan. :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:50

Ruilen??? Ik heb nog een triljoen dingen te doen maar moet de komende drie dagen gewoon werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:51

Janine1990 schreef:
Ruilen??? Ik heb nog een triljoen dingen te doen maar moet de komende drie dagen gewoon werken.

Ligt eraan wat voor werk je doet :))

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:52

Eigenlijk schiet je zo'n beetje alle ideeën af dus :+ haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:53

Geen action in de buurt?
Zo ja, even langslopen/fietsen/rijden/koprollen en naar binnen toe gaan.

Als je even googled kun je vele leuke do it yourself dingen vinden en de meeste benodigdheden kun je bij de action wel vinden.

Zo kun je proberen om van hondenriemen een halster te maken, of gewoon lekker een kleurboek voor volwassenen kopen. Misschien sleutelhangers maken of bordjes voor op paardenboxen (als je paarden kent waarbij de eigenaar dat ok vind).
Of kaarten maken voor mensen die bijna jarig zijn, wat winterversieringen maken etc.

Maar ook gewoon makeup en nagellak, al is dat bij makeup niet de beste kwaliteit..
Ik vind vaak wel leuke dingen in de action terwijl ik niets nodig heb :D

En anders gewoon random bokken en dingen opzoeken die je interesseren. Documentaires kijken over het stormchasen, of juist programma's zoals mindf*ck opzoeken om dingen bij te leren omdat het kan.

Geen dieren van vrienden/familie waar je eens mee naar buiten kunt of op de foto kunt zetten?
Fotograferen van dieren, daar ben je ook altijd wel een tijdje zoet mee omdat ze nooit blijven staan hoe jij wilt :P

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:54

Ik begrijp je, ik verveel me ook heel snel en ik houd ook totaal niet van TV kijken en computeren :n

Ik heb sinds kort een kleurboek voor volwassenen gekocht, erg leuk! Ik heb boeken bij de bibliotheek gehaald, ik heb een oma die dichtbijwoont en waar ik dan lekker wat ga drinken, ik heb een hond waarmee ik kan wandelen en ik heb mijn sport.

Misschien zit hier iets bij wat je ook kunt doen. Of ga alleen naar de stad? Wat maakt het uit, ga je winkels bekijken en misschien zit er nog wat leuks bij! :D

Edit: of heerlijk eens fietsen :) Kan ik zelf echt van genieten en dan elke dag een ander rondje. Tussen de bossen, of langs een lange weg etc.
Laatst bijgewerkt door Yunaa op 27-12-15 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:54

:(:)
Sicayes schreef:
Eigenlijk schiet je zo'n beetje alle ideeën af dus :+ haha

Precies mijn gedachten.
Ik zou idd ook wel willen ruilen zeg. Jeetje!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:00

[***] schreef:
Janine1990 schreef:

Ligt eraan wat voor werk je doet :))

Deze week niet iets dat een 18-jarige niet kan doen hoor ;)

Maar geniet er nog maar even van dat je je kan vervelen. Heeft iedereen gehad, ik ook...
En nu heb ik het nog niet eens zo loeidruk, er zijn mensen die het een stuk lastiger hebben dan ik. Maar wat zou ik me graag af en toe vervelen :P Komt vast wel als ik straks werkloos ben ;)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:08

Studeer je? Ik zou aan school werken dan.

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:10

Op de kinderboerderij helpen :)

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:11

Oh oh oh je mag met mij ruilen! De hele dag op stal bezig zijn, dan ga ik even lekker slapen :Z

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:14

een boswandeling maken :)
of een lekkere taart bakken. Y)(^) of je gaat de hele dag zitten bokken :Y)