De zoektocht naar de perfecte pump

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

De zoektocht naar de perfecte pump

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-15 20:36

Ik heb véél schoenen, maar ik heb gewoon geen zwarte pumps die lekker zitten -O-
Heb kleine, smalle voeten dus ik stap heel vaak uit of hij knelt enorm. Draag dus sneller enkellaarsjes onder een jurkje maar ik wil wel eens een lekker zittend paar.

Ik zoek dus zwarte pumps, liefst met een bandje, 7-11 cm. Alles wat met bandje is wat ik kan vinden is of te suf, met 3 cm hakken of juist met enorme hakken. Dus bandje is een pré. Volgens mij is het wel dat kwaliteit belangrijk is? Heb nu cheap ass pumps van de van Haren. Budget is dan 50 is geweldig, 75 is goed nadenken en 100 is 3 nachtjes nadenken :+

Zoiets is perfect, behalve dat de hak te lang is:
http://www.spotnshop.nl/upload/items/mi ... 870809.jpg

Of zoiets:
http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/2901176 ... -pumps.jpg

En dit vind ik ook leuk, dat het een 'volle' pump is. Gut, hoe heet zoiets?
http://kenzaa.nl/media/catalog/product/ ... zaa_4_.jpg

Wil Bokt meezoeken? -O-

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 20:44

SuSem

Re: De zoektocht naar de perfecte pump

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 21:44

Ik zweer bij peter kaiser of gabor, maar die zijn wel duurder

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 21:52

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-15 21:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:01

De tamaris pumps met een T strap dan? Ik vind dat persoonlijk niet suf, ze zijn niet perse hoog en ze zijn kwalitatief zeker goed. Bovendien valt de prijs enigzins mee.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:03

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:08

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:14

SuSem schreef:
Ik zweer bij peter kaiser of gabor, maar die zijn wel duurder

Gabor :j
Ik heb een avond op mijn zwarte Gabor pumps door Zürich gelopen, geen centje pijn!
Het kost wel wat, maar voor een tijdloze zwarte pump is dat het waard. Je blijft deze immers dragen, enerzijds omdat ze zo lekker zitten en anderzijds omdat ze van een dusdanige kwaliteit zijn dat je ze niet zomaar verslijt.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-15 22:18

Die van Sacha is leuk, helaas niet meer in mijn maat.

Gabor ken ik niet, zal zo eens goed googlen. Zag zo snel alleen lagere hakken.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:21

Tamaris heeft hele fijne schoenen met hak. Die hebben een of ander dempsysteem ofzo, vraag het me niet, maar mijn enkellaarsjes met hak, die toch niet heel laag is... ik zeg je... ik zou er een marathon op kunnen lopen.

Hun schoenen zijn voor mij in ieder geval heel fijn. Ze vallen wel snel in de "meer dan twee nachtjes slapen" categorie.

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:23

De enige met een perfecte pump is Louboutin.. Kan er hele avonden op sjouwen.. Alleen tsjah, de prijs he..

Sacha is trouwens ook prima! Invito heeft ook vast wel iets in t assortiment zitten. Beetje vergelijkbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:28

Maatje 36? Check
Smalle voeten? Check
Pumps kwijtraken zonder bandje? CHECK (en vooral in het midden van een druk marktplein haha) :+

https://www.zalando.nl/tamaris-hoge-hak ... u-q11.html
Deze heb ik en kan ik echt aanraden! Of beter gezegd, mama heeft ze en ik "leen" ze altijd :P Alleen heeft zij ze wel in zwart lak en niet zwart mat zoals op de foto. De beige/huidskleur heeft ze ook. Ikzelf heb ze in het lichtgrijs lak, coca cola rood lak en sinds gisteren ook deze
https://www.zalando.nl/tamaris-klassiek ... u-d11.html

Hoezo verslaafd O:) Ik werk regelmatig op beurzen als hostess, en ik kan hier echt wel dagen van 8u makkelijk mee uithouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:32

Al eens gekeken bij topvintage? Eens wat meer richting pin up/rockabilly stijl zoeken, dat zijn bijna enkel pumps

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:33

Zo saai als ik Gabor vind zo bizar vind ik Louboutin. :D

Ga het er nooit aan uitgeven maar als het moet dan graag Jimmy Choo schoenen. Geen idee of je de hele nacht haalt op die dingen.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:38

Varekaj schreef:
Maatje 36? Check
Smalle voeten? Check
Pumps kwijtraken zonder bandje? CHECK (en vooral in het midden van een druk marktplein haha) :+

https://www.zalando.nl/tamaris-hoge-hak ... u-q11.html
Deze heb ik en kan ik echt aanraden! Of beter gezegd, mama heeft ze en ik "leen" ze altijd :P Alleen heeft zij ze wel in zwart lak en niet zwart mat zoals op de foto. De beige/huidskleur heeft ze ook. Ikzelf heb ze in het lichtgrijs lak, coca cola rood lak en sinds gisteren ook deze
https://www.zalando.nl/tamaris-klassiek ... u-d11.html

Hoezo verslaafd O:) Ik werk regelmatig op beurzen als hostess, en ik kan hier echt wel dagen van 8u makkelijk mee uithouden.

Ik kwam hem ook in suede tegen op een site maar uitverkocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:40

Ik kan de rode nergens meer vinden. Heb al gemerkt dat niet elke winkel van Tamaris alle kleuren verkoopt, dus volgens mij moet je sowieso beetje zoeken. Suede zou ik nooit doen, da's zo snel vies met regenweer en prut op straat.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:41

Clarks? vallen een halve maat kleiner en hebben extra smalle (en brede) maten. Kwalitatief goede schoenen

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-15 22:46

Louboutin staat op m'n "OOIT KAN IK DIT KOPEN"-lijst :D Dat doen we over 10 jaar wel een keer.

Die Tamaris van de link, had de beige nog niet bekeken, die is gaaf! Maar dan heb ik alsnog geen zwarte pumps _O-

Suede heb ik vaak laarzen van, beschadigd inderdaad heel snel helaas.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:51

Varekaj schreef:
Ik kan de rode nergens meer vinden. Heb al gemerkt dat niet elke winkel van Tamaris alle kleuren verkoopt, dus volgens mij moet je sowieso beetje zoeken. Suede zou ik nooit doen, da's zo snel vies met regenweer en prut op straat.

Vind het op zich meevallen met zwart suede, zacht borsteltje er overheen en je komt een heel eind met schoonmaken, maar is inderdaad wel wat kwetsbaarder. Zeker met sneeuw in verband met strooizout kun je ze beter niet aan doen. :)

Liet de nude ook aan mijn dochter zien, vond ze ook geweldig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 22:52

Selina schreef:
Louboutin staat op m'n "OOIT KAN IK DIT KOPEN"-lijst :D Dat doen we over 10 jaar wel een keer.

Die Tamaris van de link, had de beige nog niet bekeken, die is gaaf! Maar dan heb ik alsnog geen zwarte pumps _O-

Suede heb ik vaak laarzen van, beschadigd inderdaad heel snel helaas.

http://www.avonturijn-ruurlo.nl/the-chr ... -p-41.html

Is dit echt??

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 23:02

Haha nee was het maar echt! Ik heb ze overigens wel in de sale gekocht, en daar ben ik echt nog heeeeel heeeel gelukkig mee. Volgend jaar paar twee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 23:05

Nou ik kan ze echt aanraden, en ik heb vaak snel pijn op hakken. Is 1 van de redenen dat ik ze dus in verschillende kleuren heb gekocht.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 23:09

Ik zweer ook bij Tamaris. Prettige pasmast en goede kwaliteit. Ik kan zo een hele dag op mn enkellaarsjes met hak lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 23:11

Ohja, je kan ook een klantenkaart nemen bij Tamaris. Per aankoop van €50 krijg je dan een stempeltje, en als de kaart vol is krijg je €15 korting op je volgende aankoop. Toch hier in België, en ik denk dat je ook kan sparen via online aankopen.