Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar helaas ben je er met alleen de motor nog niet, er komt nog meer bij kijken en in combinatie met wat ik nu al doe wordt het een beetje duur. Ik zou het ook leuk vinden om naar de stad te kunnen en alles te kunnen kopen wat ik wil, zonder me zorgen te maken om geld. Maar goed, ik zou dus altijd meer willen dan dat ik al heb, maar dat betekent zeker niet dat ik ontevreden ben met wat ik heb
Het enige dat ik mis kan ik nooit meer terug krijgen dus dat buiten beschouwing gelaten ben ik een gelukkig mens. Toen mijn man vroeg wat ik wilde voor kerst was er niets dat ik meteen kon bedenken. Tuurlijk zijn er dingen die me leuk lijken maar dat is luxe... Niet perse iets wat ik wil/nodig heb/mis in mijn leven.

kwita schreef:Ja ik ben echt tevreden....behalve de gezondheid en dat is niet te koop al hangt er wel een prijskaartje aan het gezondheidszorg stelsel. (en dat vindt ik wel erg)

) en op 10 min fietsen heb ik m'n eigen paard (wat ik in de loop Vd tijd ook maar normaal ben gaan vinden maar zo normaal is dat helemaal niet). Ik mag ook zeker in mijn handjes knijpen met zo'n lieve opa en oma anders had ik dit paard ook niet gehad en kon ik ook niet op pad met m'n paard