Kerstkleding met arm in het gips

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Melisding

Kerstkleding met arm in het gips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 17:16

Ik ben van mezelf niet blond, maar had het zo nu en dan beter wel kunnen zijn....

Afgelopen week heb ik een scheurtje bij m'n pols opgelopen, waardoor mijn hele onderarm in het gips zit. Flink balen dus.
Nog vervelender vind ik dat ik ermee rond moet lopen tijdens de feestdagen, want zeg nou zelf zo'n dikke arm en mitella is nou niet bepaald charmant.
Ik ben nu dan ook opzoek naar leuke feestekleding die ik nog normaal kan dragen ondanks het ziele armpje. {:)

Hebben jullie misschien leuke ideeën om mij er enigins florissant erbij te kunnen laten lopen? Ik zou jullie hulp erg waarderen!

Fearn

Re: Kerstkleding met arm in het gips

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:19

Women2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:20

Je mitella een dagje / avondje vervangen voor een mooie sjaal die bij je kleding past en daar je arm in doen.

Of een zwarte (kleur die bij je kleding past) mitella/doek en die een mooie sjaal om die er over heen valt. Dan kan je zelfs nog een mooie jurk aan zonder dat het storend is.

Paar flitsende oorbellen en schoenen of een sjaal die een eye-catcher is en niemand valt op dat je arm netjes verstopt zit in een mitella.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:24

Idd een sjaal ipv een mitella, dat staat al snel veel neutraler.

Iemand die een rolstoel en twee krukken kan omtoveren in iets onopvallends? Tips welkom!

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 17:25

Ik vind die foute truien geweldig, maar ben bang dat de mouwen alsnog niet over het gips heen gaan.
De tip van de sjaal vind ik echt geweldig bedacht. Zou daar nooit op zijn gekomen.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 17:26

Pieteritus1 schreef:
Idd een sjaal ipv een mitella, dat staat al snel veel neutraler.

Iemand die een rolstoel en twee krukken kan omtoveren in iets onopvallends? Tips welkom!

Zo'n fleecedeken met een kerstpatroon over de rolstoel heen? Dan heb je ipv een foute trui, een foute stoel :')

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:28

Mouwloos jurkje?

Voor de krukken en rolstoel: kerstversiering er omheen?

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 17:30

Btw jullie mogen ook mee helpen zoeken naar een sjaal of jurkje ofzo hoor. Tenminste als jullie dat leuk vinden :o

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:41

Whahaha kerstversiering eromheen, dat ga ik eens proberen!

Women2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:56

Krukken zijn in allerlei kleuren verkrijgbaar en er gewoon super oogverblindend uitzien, dan kijkt iedereen naar jou en vallen je krukken vanzelf in het niet ;-)

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:01

Slingers er aan en mitella pimpen

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:08

Kun je je andere arm niet ook laten ingipsen? En dan zeggen dat het de nieuwste mode is *D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:10

Krukken inpakken in inpak papier met kerst print :))

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:11

Ik zat vorig jaar van mijn vingers tot oksel in het gips, ook zo handig.. Had een mouwloos jurkje aan weten te krijgen en daarop een bolero-achtig vestje met een touwtjes sluiting over mijn blote arm en die creatief schuin gestrikt en de lege mouw eromheen gerold. Over dat stugge gips kreeg ik alleen slobberdingen en geen leuke vestjes.
Het was ook nog eens mijn rechterarm terwijl ik rechts ben, dus aan make up heb ik niet gedaan vorig jaar. :P

Krukken zou ik omwikkelen met slingers, denk ik. Kan ook aan een rolstoel, al ligt het wel een beetje aan het model.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 18:13

_O- Goed bedacht met de nieuwste mode alleen de uitvoering is een minder strak plan!

Dreamybol helaas ben ik ook rechts en zit mijn rechterarm ingepakt. Make-up gaat inderdaad ook nog een leuke uitdaging worden

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:15

Slingers en krukken is niet handig, ooit geprobeert met als resultaat plat op mijn smoelwerk omdat ik gestruikeld was over de loslatende slingers. Gewoon meenemen en doen alsof ze er niet zijn. Ik begin er niet meer aan aan het wegwerken. :')

Wat voor postuur heb je en wat voor jurkje wil je?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:19

Kleine tip: trek geen jumpsuit aan. Aantrekken was me prima gelukt, maar uit lukte niet meer zonder angstaanjagend gekraak in de naden.. Heb je trouwens geen sling, maar echt zo'n stomme mitella? Daar kun je natuurlijk ook nog wel kerstversiering aan vastmaken met een speldje ofzo.

Even mijn rolstoel bekeken, ik zou een slinger om de stang achter mijn rugleuning kunnen doen, maar verder weinig mogelijkheden. Ja, de spaken, maar dat geeft ook een leuk effect als het loslaat, vrees ik..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:26

Melisding schreef:
_O- Goed bedacht met de nieuwste mode alleen de uitvoering is een minder strak plan!

Dreamybol helaas ben ik ook rechts en zit mijn rechterarm ingepakt. Make-up gaat inderdaad ook nog een leuke uitdaging worden

Je vriend leren make-uppen, je hebt nog een paar dagen om hem de perfecte eyeliner te laten zetten :))

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:26

Toen ik de titel las moest ik al direct aan jou denken!!!

Misschien een jurkje met korte mouwen idd. En voor als het koud word een vest er over? Ik heb zo'n vest op de kop weten te tikken met veeeel glitters voor over mijn jurkje :j
En anders is het vast ook wel gezellig zonder make-up met een jaartje geen super kerst outfit.
Succes!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:29

Hoe heet zo n ding waar maxima altijd mee liep? Een pashmina dat was het. Als je die meeneemt kun je die gemakkelijk aan of uit doen zonder arm door gips heen te steken.

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:30

Of een ponsjo, of hoe je dat schrijft. Warm,makkelijk en geen last van je arm :)

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 18:32

Aah karuna dat zal wel heel akelig zijn geweest !
Ik heb een vrij normaal postuur. Niet heel slank, maar gewoon ertussenin. Ik ben 1,70 dus dat is ook vrij standaard.
Ik heb rood haar dus niet alle kleuren zijn een succes en qua model moet de nadruk echt niet op mn kuiten komen te liggen. Ohja een mooi shirt met driekwart of korte mouwen zou ik nog kunnen overwegen maar heb wel de voorkeur voor een jurkje ivm de wc :')

Dreamy goed dat je het zegt over de jumpsuit := helaas heb ik echt zo'n ouderwetse lelijke mitella ja.

Selina zie je het al voor je :+

Kevinsky heb je een voorbeeld? Poncho zou inderdaad nog kunnen

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:47

Zoiets kan inderdaad ook, valt half over je gips

Afbeelding

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:56

Ik zou gaan voor de poncho! Daar kun je gewoon een shirtje onder doen en het ziet er leuk uit.

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 19:24

En dan voor de wc een rokje er onder en klaar ;)