Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shanna schreef:20/ 25 minuten is de toegestane tijd om te huilen is mij destijds geleerd (mijn dochtertje is nu 4 en slaapt nog niet direct (soms uren niet) maar het huilen is gestopt omdat ze daar nu ''overheen'' gegroeid is). Het huilen kan ook de dag verwerken zijn, of een teken van toch oververmoeid. Heb je al eens geprobeerd of hij met een pijnstiller sneller slaapt? Dan zouden zijn oortjes zomaar de reden kunnen zijn van het moeilijk in slaap komen. Met spelen is hij natuurlijk te afgeleid om de pijn te voelen maar in bed merkt hij het door de rust misschien wel op.
benangelique schreef:Shanna schreef:20/ 25 minuten is de toegestane tijd om te huilen is mij destijds geleerd (mijn dochtertje is nu 4 en slaapt nog niet direct (soms uren niet) maar het huilen is gestopt omdat ze daar nu ''overheen'' gegroeid is). Het huilen kan ook de dag verwerken zijn, of een teken van toch oververmoeid. Heb je al eens geprobeerd of hij met een pijnstiller sneller slaapt? Dan zouden zijn oortjes zomaar de reden kunnen zijn van het moeilijk in slaap komen. Met spelen is hij natuurlijk te afgeleid om de pijn te voelen maar in bed merkt hij het door de rust misschien wel op.
of ze heeft geleerd dat er dan toch niemand komt...
benangelique schreef:laten huilen is voor mij altijd een no-go geweest, zeker het gecontroleerd laten huilen zoals hier beschreven staat door een andere bokker.
Je zal zelf maar verdrietig zijn, om welke reden dan ook. Dan moet je huilen en niemand die je troost. Iedereen die je maar laat liggen en het je zelf op laat lossen...