Ik ben even helemaal van de kaart, weet niet goed wat ik moet doen. We hadden vanavond hier in huis een feestje dat nogal lang doorging en waar veel te veel gedronken is. Rond 6 uur naar bed gegaan, de gasten naar huis, straalbezopen heeft ééntje de voordeur blijkbaar niet helemaal goed dichtgetrokken (studentenhuis)
Ik leg altijd mijn telefoon en laptop etc. in het kleine stukje op de grond tussen muur en bed naast m'n hoofdkussen, telefoon direct naast me.
Vanochtend werd ik plots rond 7 uur wakker en zag 2 vreemde mannen in m'n kamer staan, met mijn laptop etc. Toen ze zagen dat ik wakker was zei ééntje "We komen de spullen terugbrengen die ze net hebben meegenomen." en aangezien ik totaal suf nog was zei ik gewoon "Oké, dankjewel."
Op het moment dat ze weg lopen met de spullen realiseer ik me pas wat er gebeurt dus stond meteen naast m'n bed, ze hebben toen m'n laptop en opladers losgelaten en zijn er rete snel vandoor gegaan met alleen m'n iPhone...
Het feit dat m'n telefoon weg is, is poedersuiker. Maar het idee dat vreemde mannen 's nachts je huis binnenkomen, je kamer binnenkomen en dingen uit je bed halen... Zo dicht bij je zijn (en je niet eens wakker wordt)... Ze hadden zoveel meer kunnen doen..
Ik ben echt totaal flabbergasted, heb geen idee wat ik moet doen, kan maar niet bevatten wat er net gebeurd is... Wtf