Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nieniet schreef:dan zal ik hem maandag moeten halen. Is dat niet te laat?
Wendy_Komen schreef:Als je de pil een keer vergeet hoeft dat niet erg te zijn. Lees hier zorgvuldig wat je moet doen om toch beschermd te zijn. Deze adviezen gelden voor de eenfasecombinatiepil wanneer je die al meer dan 1 maand gebruikt.
(Let op: Bij vergeten van de minipil of de meerfasenpil gelden andere adviezen.)
Eén pil vergeten
Neem de vergeten pil alsnog in.
Neem de volgende pil op het normale tijdstip en maak de strip af. Dan ben je tegen zwangerschap beschermd.
Aanvullende maatregelen, zoals de morningafterpil of een condoom, zijn dan niet nodig.
nieniet schreef:Wendy_Komen schreef:Conclusie: weet je 100% zeker dat je een eenfase pil hebt, en je hem langer dan een maand gebruikt, en maar 1 pil bent vergeten:
Je bent veilig! Hoeft niks in te nemen, te bellen of wat dan ook!
top dat geeft rust dankjewel!
Wendy_Komen schreef:Vind het trouwens wel verontrustend hoe hier zo de morning afterpil geadviseerd wordt! Dat is echt niet een onschuldig pilletje!
nieniet schreef:Wendy_Komen schreef:Vind het trouwens wel verontrustend hoe hier zo de morning afterpil geadviseerd wordt! Dat is echt niet een onschuldig pilletje!
die heb ik op meerdere sites voorbij zien komen als advies maar wilde daar liever mee wachten voor als ik echt niks anders kon vinden omdat ie zo heftig kan uitpakken