Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dreamybol schreef:Ik vind het een stomme reclame, maar ik begrijp sowieso niet waarom er zo dramatisch over de feestdagen gedaan moet worden. Alsof het wel prettig is om al die andere dagen in een jaar alleen te zijn... Het hele gedoe van 'niet alleen moeten zijn met de kerst' is mi aangepraat sentimenteel gedoe. En ook nog eens hypocriet, als mensen het hele jaar niet naar me omkijken, dan hoef ik ze met kerst niet ineens wél over de vloer.
Cayenne schreef:Grappig Elena, ik had het er net nog met iemand over dat het Kleine Huis op de Prairie hier ook een aflevering aan heeft gewijd!
). En ik ben het hele jaar heel vreselijk veel alleen (ziek, behoorlijk aan huis gebonden en best veel hulp nodig). Maar nu met kerst maken mensen zich daar ineens druk om. En dat vind ik dus hypocriet. Als het mensen in de zomer niet boeit dat ik in mijn uppie op bed lig, waarom dan nu met kerst wel? Omdat er sentimentele reclamefilmpjes worden gemaakt? Kunnen mensen nou echt niet meer zelf verzinnen dat het nooit fijn is om je aan je lot overgelaten te voelen??