Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

tegen 10 uur vertrek ik op het feestje en ga ik naar de kerk om met mijn koor de kerstviering te zingen. hierna tegen 12 uur/half1 keer ik terug naar mijn feestje en openen we cadeautjes
we hadden lootjes getrokken en oma heeft voor iedereen nog wat gekocht. Mijn aanwinsten:
degene die mijn lootje had getrokken werkt bij Rituals. Lucky me 
Zat een chocoladeletter in, chocolade kruidennoten, pepernoten en nog een sinterklaas of amerigo chocolaatje. Vonden ze allemaal erg leuk! 
Paard_Aap schreef:Wij hebben gister avond thuis surprises gedaan. was erg leuk.![]()
Mijn surprise was een Amerigo. En ik heb een paardrij broek, een paar chaps en Game of Thrones: A storm of sword gekregen. Heel blij dus.![]()
Met kerst doen we eigenlijk niks speciaals, we gaan wel met kerst naar het huis van mijn oom in frankrijk. Maar dat staat los van Kerst, dat is gewoon toevallig dat we op 1e kerst dag weg gaan.
Mirjamsel schreef:Wij hebben gegourmetwe hadden lootjes getrokken en oma heeft voor iedereen nog wat gekocht. Mijn aanwinsten:
-Shoot (fotografieboek)
-Placemats
-Theedoek
-Gastendoekjes
-2 broodplankjes in de vorm van een brood
En allemaal lekkere proefjes van Rituals op elke verpakkingdegene die mijn lootje had getrokken werkt bij Rituals. Lucky me
En dan met kerst weer lootjes trekken met schoonfamilie en losse cadeaus.. Moet jog wat bedenken om erop te zetten