Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saffire schreef:In mijn ogen is het enige communiceren wat er dan nog gebeurt whatsappen.
Is dat dan makkelijker ofzo, of ben ik ouderwets?
En toch vind ik het er op lijken, zeker de jeugd dat ze echt praten niet meer kunnen?
imd schreef:Oh "de jeugd" doet het weer. Ik zat laatst op een feestje en daar zat 90% van de 40plussers op hun telefoon terwijl "de jeugd" gewoon een spelletje aan het doen was ofzo. Waarom moet iedereen hier telkens zo over zeuren? Als t je niet aan staat, lekker niet meer met dat soort volk om gaan of er wat van zeggen. En anders gewoon lekker leven en laten leven hoor..
Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er mensen zo veel op hun mobiel zaten, en al helemaal niet als ze bij het gesprek betrokken werden. Maar misschien ligt het aan mij.
xniieeenke schreef:Het word op de jeugd gegooid inderdaad maar als je ziet hoe veel jonge mensen niet zo addict zijn dat ze er steeds op zitten en als je ziet hoe veel volwassenen geen seconde zonder kunnen, please
Argai schreef:xniieeenke schreef:Het word op de jeugd gegooid inderdaad maar als je ziet hoe veel jonge mensen niet zo addict zijn dat ze er steeds op zitten en als je ziet hoe veel volwassenen geen seconde zonder kunnen, please
Blijkbaar ervaart TS dat heel anders en dat kan. Ik merk het ook veel meer bij de jeugd dan bij de ouderen. Veel ouderen hier hebben niet eens een telefoon.
_Milo schreef:Ik had laatst film avond met een vriendin ter voorbereiding op de nieuwe Hungergames film.
Volgens mij heeft ze maar een kwart van elke film meegekregen, totdat ik haar telefoon heb afgepakt
Cookies schreef:_Milo schreef:Ik had laatst film avond met een vriendin ter voorbereiding op de nieuwe Hungergames film.
Volgens mij heeft ze maar een kwart van elke film meegekregen, totdat ik haar telefoon heb afgepakt
Dat is helemaal erg. Ook heel storend voor de andere bezoekers. Zo'n oplichtend scherm is heel irritant. Ik snap werkelijk niet dat je nog iets gaat ondernemen als je zo verslaafd bent. Blijf lekker thaus met je telefoon.