Hallo iedereen. 5 weken geleden ben ik bevallen. Voor, tijdens en na deze periode hebben mijn ouders heel veel voor mij gedaan. Daarom willen wij ze bedanken met een etentje.
Maar goed, nu de grote zoektocht, waar willen en gaan we eten. Wij zijn op zoek naar een gezellige restaurant met lekker eten. Wat wij absoluut niet willen is iets in de trend van all you can eat. Dit omdat wij gezellig met z'n 4en aan tafel willen zitten zonder dat er telkens iemand mist.
De prijsklasse voor een 3 gangen diner willen we niet hoger hebben dan €50,- p.p
Wie weet een lekker/leuk en gezellig restaurant? Graag omgeving Assen en of Groningen (en de dorpen er tussen/er om heen).
Bella Italia in Assen Eetcafé Witterbrug Assen Yumi Assen (wel lopen met de toetjes) steakhouse Zeegse Tapasbar Manolitos Assen
Anoniem
Geplaatst: 25-11-15 14:54
Hemingway's aan het gedempte kattendiep. Cubaanse tapas, kun je zo duur maken als je zelf wilt, heerlijk eten en leuke sfeer.
Nanna
Geplaatst: 25-11-15 14:58
Hou je van tapas? Dan zijn tapasco en la cubanita in Groningen heel erg aan te raden. Land van Kokanje en 't feithuis vond ik ook erg lekker eten hebben.
Mias
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-15 15:01
Bedankt. Bella italia gaan we altijd al heen, willen een keer wat anders. Manolitos zijn wij niet heel erg over te spreken. Yume vinden we zelf heerlijk, maar er is 1 die niet van sushi houd.
Hemingway en steakhouse zeegse nog nooit geweest. Ga ik even opzoeken.
Tapas heb ik geen geweldige ervaring mee. Maar dat kan aan het restaurant liggen.
Voila in Groningen --> Je krijgt hier een verrassingsmenu. Je kunt aangeven wat je wel of niet lust. Echt super lekker eten!
Eetcafé Schuitendiep in Groningen --> Doet de naam eetcafe geen eer aan, echt heerlijk eten kun je hier! Ze hebben een 6 gangen verrassingsmenu voor 39,75 en daarnaast ook een gewone menukaart.
Beide restaurants waar je echt weer even iets anders krijgt dan standaard menu's.
Bedankt horzel en miccamaaike. Is zal even kijken, heb van alle restaurants nog niet eerder iets over gehoord!
Rhys
Geplaatst: 25-11-15 15:13
Touché in Assen! Heerlijk. Heb altijd echt het gevoel een avondje uit te zijn daar.
WendyBZ
Geplaatst: 25-11-15 15:13
De Biechtstoel is altijd lekker eten. De Markies ook, hebben ook wel goede prijs. Ook erg leuk is Paviljoen Sterrebos Allen in Groningen.
ClaudiaDer
Geplaatst: 25-11-15 15:14
Misschien een beetje uit de richting, maar 't olde posthuus in Ruinen is echt geweldig lekker eten! En iets minder luxe, maar wel heel gezellig vind ik het steakhouse in Zeegse
Heerlijk eten, aardige bediening en super kleinschalig. Je moet dus wel reserveren. Het heeft een open keuken, dus je ruikt wel de volgende dag aan je kleding dat je er gegeten hebt.
Four roses inderdaad Is een Mexicaan, erg lekker. Ik zelf werk in een Grieks restaurant in Haren, vlak bij Groningen. Erg lekker met kebab, teka etc. Is helaas wel gesloten van 30 november tot 15 december.
Set_Elkol
Geplaatst: 25-11-15 15:42
In Groningen vind ik boccaccio en houdt van eten beide erg fijn
En gefeliciteerd met je baby!
Noeps
Geplaatst: 25-11-15 17:07
_sharonnn schreef:
Humphrey's in Groningen Cervantes is tapas en ook in Groningen
Humphrey's vond ik bijzonder matig qua eten. La Cubanita werd ook ergens genoemd, maar is net een kippenhok. Tapasco dan veel leuker! En Mr. Mofongo is leuk. En de eerder genoemde Biechtstoel, Paviljoen Sterrebos en de Markies ook!
mirmar
Geplaatst: 25-11-15 17:29
Als je Eext niet te ver weg vindt zou je de 7 Ossen eens kunnen proberen. Hebben wij laatst ook gedaan (via een AH kaart) en is super bevallen we gaan er op zeker nog eens heen.
Ik heb een tijdje terug heerlijk gegeten bij El Zorro in Buinen, bij een soort tapas restaurant. Waren met 2 personen 88,- kwijt waar we echt drie heerlijke, flinke gangen + bijgerechten van hebben gegeten en drankjes + koffie na. Ook een mooie entourage, netjes, schoon, de tafels niet zo hutje mutje op elkaar. Zeker een aanrader!
Laatst bijgewerkt door Schimpje op 25-11-15 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Courses
Geplaatst: 25-11-15 17:50
Voor gezellig tafelen zou ik niet zo snel naar Cubanita gaan, dat is best wel 'studenten en co' gehalte en voor wat de TS zoekt niet helemaal geschikt Ik vind Humprey's opzich altijd best netjes, ligt wel een beetje per vestiging volgens mij hoe 'goed' het allemaal is
Rindin
Geplaatst: 25-11-15 17:53
sflj schreef:
De Rode Kater in Zuidlaren.
...of in Eelde. Zelfde uitbater, Eelde is de plek waar hij begonnen is. Heel gezellige tent met goed eten. Daarnaast de Postwagen in Tolbert (misschien wat te veel uit de richtting?). Of Cantina Mexicana aan de vismarkt. Vind ik persoonlijk beter dan Four Roses en is niet duur.