Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar idd ik was zondag ook buiten voor boodschappen. Is het niet te koud voor zo'n kleintje? Nee mevrouw, hij ziet niet blauw ofzo (had een dik truitje aan, een jas en lag in de maxi cosi met een doek)
alsof ik mijn kind op zon manier zou dragen dat hij eruit kan vallen 
nee, vanaf 6 maanden pas rienne schreef:Nog geen last van gelukkig mijn zoontje is net 3 maandenMaar idd ik was zondag ook buiten voor boodschappen. Is het niet te koud voor zo'n kleintje? Nee mevrouw, hij ziet niet blauw ofzo (had een dik truitje aan, een jas en lag in de maxi cosi met een doek)
Voor de rest weet de familie hier dat ik daar niet van gediend ben, mijn kleine mijn regels. Tips mag altijd maar wat ik er mee doe bepaal ik zelf.

Suzanne F. schreef:Dat is denk ik maar net hoe gevoelig je daar zelf voor bent. Ik voel het helemaal niet als mensen zoiets zeggen. Dan zou ik gewoon zeggen; Nee hoor, hij heeft het niet koud, kan prima en ik loop weer door. Ik zou het niet eens als vervelend ervaren, eerder als een interesse of belangstelling.
Het glas is halfleeg of halfvol he?
ik reageer er ook niet op 
Lise81 schreef:@estell; ik denk dat je het gedrag van een ander prima kan terug geven soms en je gevoel kan beschrijven en alternatief bieden.
In de trant van: 'U zit ongevraagd aan mijn kind, dat vind ik niet fijn. Zou u dat niet willen doen en anders eerst even kunnen vragen?'
Niets zeggen los soms wel iets op, maar niet altijd....
estell__ schreef:Ik reageer inderdaad vaak ook niet. Maar vind het wel bemoeizuchtig en dat irriteert mij mateloos. Ik bemoei mij toch ook niet met andere mensen?
Misschien komt t bij mij ook wel omdat ik nog relatief jong ben.
Edit: inderdaad, dat is bij mij ook veel gebeurd inderdaad tijdens m'n zwangerschap.
Nu nog hoor, vooral schoonmonster met betrekking tot de dingen die ik doe bij mijn zoontje en goed vind voor hem.