Mijn dunnen zomerjasje voldoet niet meer.
Dus tijd voor een winterjas uitzoeken.
SHOPPEN. Zou super moeten zijn toch. Laat het nu net zo zijn dat ik er gewoon echt maar dan ook echt niet uit kom.
In de winkels zie ik mijn jas niet hangen. Ik heb heel zalando, wehkamp en dergelijke sites al af gezocht maar ik kan mijn jas niet vinden. Zie genoeg leuke jassen dan denk ik ja dat is m. en op het moment dat ik hem wil bestellen nee toch niet.
Dus nu werd het toch maar is tijd voor hulp. Misschien dat jullie mij kunnen helpen met mijn zoek tocht.
Ik zoek een warme jas. Hij mag best stoer zijn maar ik wil wel ook mijn laarsjes met hakken eronder kunnen dragen. Nu draag ik wel stoere hakken ben niet van de mini rokjes en stiletto's.
Mijn stijl is streetwear sportief outdoor met een vleugje sexy.
Ik heb nu een zomer jas van naketano. Dat beschrijft denk ik ook wel een groots gedeelte mijn stijl.
Wie kan mij uit de kou helpen en in een winter jas.
Maar ik kende het merk niet wat je noemde, even gekeken en daar hebben ze echt hele leuke winterjassen.
daar heb ik mijn perfecte winterjas gevonden! Wel met paardenmerk.. maar ach, niemand die dat weet. 
en hij zit vast met een rits aan de binnenkant waardoor je niet met lelijke drukknoopjes op je capuchon zit als die bontkraag eraf is (gruwel ik van, alsof je jas incompleet is