Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Cowgirl schreef:TS: ik had exact hetzelfde kunnen schrijven. Weet er alles van.
Wat je wel moet onthouden is dat je gezondheid nog belangrijker is. Als je jezelf echt stuk werkt heb je echt alleen jezelf ermee en dat is het echt niet waard. Je baas zoekt gewoon een ander dat heb ik nu 2x meegemaakt.
Overigens val je na de ww in de bijstand...ook niet alles maar op straat zul je niet komen.![]()
Vragen , verhaal kwijt, stuur gerust een pb

Cowgirl schreef:Je bent nog maar een week bezig en je loopt er nu alweer zo beroerd bij. Dat is niet gezond en ga je niet lang volhouden. Daarnaast loop je kans op maagproblemen bij zoveel ibuprofen.
Kies voor jezelf en meld je ziek...daarna zie je wel weer. Ik denk dat op dit moment je gezondheid wel belangrijker is.
Sammyoo schreef:Over je lichamelijke klachten kan ik niks zeggen, ik ben geen arts. Over de titel van het topic heb ik wel een mening. Ik vind het inderdaad erg belangrijk om een baan te hebben. Dat maakt dat je financieel onafhankelijk kunt zijn. En dat geeft je in het leven meer mogelijkheden waar het gaat om belangrijke keuzes.
moonsparkle schreef:Zou het niet geweldig zijn als je eens in de 5 jaar een jaar mag stoppen met werken om ook van het leven te genieten. En dan dus zonder dat je gelijk je baan kwijt raakt. Vond het soms echt zonde dat om een beetje normaal te kunnen leven je meestal meer werkt dan dat je vrij bent.
hesterve schreef:moonsparkle schreef:Zou het niet geweldig zijn als je eens in de 5 jaar een jaar mag stoppen met werken om ook van het leven te genieten. En dan dus zonder dat je gelijk je baan kwijt raakt. Vond het soms echt zonde dat om een beetje normaal te kunnen leven je meestal meer werkt dan dat je vrij bent.
Ja hoor dat kan, moet je alleen heel hard sparen en zorgen dat je vaste lasten minimaal zijn.
Helaas is dat in de praktijk voor een hoop mensen onhaalbaar maar deel je mening dat het best fijn zou kunnen zijn