Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tinkerloos schreef:Netflix en internet enzo heb ik al op mijn tv. (Samsung smart tv)
Ik kan ook marktplaats op de tv bezoeken, youtube kijken enz.
Maar ik heb geen playstore op mijn tv,en geen *site die niet genoemd mag worden* en Genesis zit ook niet op mijn tv.
(wel op de tvbox)
Ik heb een Netflix abbo,ik kijk er vaak naar,maar ik wil ook wel eens een film kijken die niet op Netflix te zien is, en daar is die tvbox dan weer handig voor.
Op mijn smart tv kan ik niks downloaden,en met de tvbox wel, dus spelletjes uit de playstore enz.
Choiix schreef:Long story short: Als je het gevoel hebt dat het raar is dat je er niet voor moet betalen is het eigenlijk altijd illegale zooi. Net zoals met Popcorn time, het werkt gewoon niet altijd zoals het zou moeten. Daarnaast is zo'n TV box niet veel meer dan een Raspberry Pi 1 of 2 met daarop XBMC/Kodi en een hoop gratis plugins. Alles wat die gasten doen kan je nabouwen. Ze verdienen grof geld met iets wat niet door hun gebouwd is.
Ik gebruik zelf ook een Raspberry Pi 2, alleen ik doe niets met streams, maar met scheduled downloading (als iets wat ik wil zien uitgezonden is wordt het automatisch binnengehengeld) Ga ik hier verder niet bespreken, want volgens de letter der wet inmiddels ook illegaal.
Als je het legaal wilt doen kan je kijken naar een Apple TV met daarop Netflix. Veel apps ondersteunen ook streaming via de Chromecast of via de Apple TV, dus als je nu goed films kan kijken op je gsm kan je daar ook nog eens naar kijken.