In juni ging hij voor ong 2 maanden naar het buitenland en stuurde hij opeens nooit meer een berichtje. Ik heb af en toe om de paar weken iets gestuurd en gevraagd hoe het ging enz. Daar reageerde hij wel op. Ik heb hem in augustus voor het laatst gezien. Meteen na de date stuurde hij me altijd berichtjes dat hij het weer superfijn vond enzo. Ik heb nu al een paar keer aangegeven wel weer te willen afspreken, maar dan zegt hij telkens het te druk te hebben. Ergens geloof ik het ook wel, hij heeft een bedrijf en is regelmatig in het buitenland en is bijna nooit meer op whatsapp. De laatste date heeft hij me zowat platgeknuffeld
Misschien dat hij toen al afscheid heeft genomen van mij... Want hij is veel ouder dan mij en heeft weinig tijd. Maar soms denk ik van als je iemand echt leuk vind dan kan je heus weleens een avond vrij maken toch? Ik merk dat ik veel aan hem denk de laatste maanden en ik was depressief, dit is ook over gegaan toen ik hem voor het eerst ontmoette... Ik zit erover na te denken hem dit te vertellen, maar durf het niet zo goed. Ik wil gewoon vaker afspreken, maar ik ben bang dat hij meteen denkt dat ik gevoelens voor hem heb gekregen en mij nooit weer wil zien. Ik heb nu ook weinig zin in dingen en voel mij vaak leeg. Maar als het wel wat wordt, dan ben ik ook heel bang om hem net zo goed weer kwijt te raken... Als ik mij al down en somber voel als nadat iemand verdwijnt na een paar dates, hoe moet dat later ooit als ik echt een langdurige relatie krijg en als die over gaat...
Ik kan iemand nog zo leuk vinden, maar werk gaat ook voor... Want dat is MIJN leven en mijn leven staat standaard op 1. (Heel bot gezegd, mensen komen en gaan... dus mjah.. Met een eigen bedrijf heb je verplichtingen... Kan heel goed voorstellen dat dat voor gaat.) Maar dan is een keer appen of wat dan ook, wel heel simpel...