Verliefd op scharrel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Verliefd op scharrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 23:41

Ongeveer 9 maanden geleden heb ik een man leren kennen die meteen aangaf geen relatie te willen. We woonden nog ver uit elkaar en de volgende date was pas 5 weken later. Het contact kwam nog van beide kanten toen. Hij nam ook regelmatig het initiatief. In mijn buurt deed hij vaak nerveus en nam een keer iets leuks voor mij mee. En hij gaf zelf aan dat hij het niet fijn vond dat hij na de S snel weer weg moest. Hij kwam ook telkens naar mij en nam dus de moeite (ik was inmiddels verhuisd, maar woonde nog 1u en 15min bij hem vandaan). Hij zei een keer dat hij vond dat we dit niet meer prive moesten houden, maar ik ben zijn scharrel, dus dat hoeft niemand toch te weten lijkt mij... Hij is hier trouwens later niet meer op terug gekomen. Ik kreeg het idee dat hij mij meer dan leuk vond.

In juni ging hij voor ong 2 maanden naar het buitenland en stuurde hij opeens nooit meer een berichtje. Ik heb af en toe om de paar weken iets gestuurd en gevraagd hoe het ging enz. Daar reageerde hij wel op. Ik heb hem in augustus voor het laatst gezien. Meteen na de date stuurde hij me altijd berichtjes dat hij het weer superfijn vond enzo. Ik heb nu al een paar keer aangegeven wel weer te willen afspreken, maar dan zegt hij telkens het te druk te hebben. Ergens geloof ik het ook wel, hij heeft een bedrijf en is regelmatig in het buitenland en is bijna nooit meer op whatsapp. De laatste date heeft hij me zowat platgeknuffeld :P Misschien dat hij toen al afscheid heeft genomen van mij... Want hij is veel ouder dan mij en heeft weinig tijd. Maar soms denk ik van als je iemand echt leuk vind dan kan je heus weleens een avond vrij maken toch?

Ik merk dat ik veel aan hem denk de laatste maanden en ik was depressief, dit is ook over gegaan toen ik hem voor het eerst ontmoette... Ik zit erover na te denken hem dit te vertellen, maar durf het niet zo goed. Ik wil gewoon vaker afspreken, maar ik ben bang dat hij meteen denkt dat ik gevoelens voor hem heb gekregen en mij nooit weer wil zien. Ik heb nu ook weinig zin in dingen en voel mij vaak leeg. Maar als het wel wat wordt, dan ben ik ook heel bang om hem net zo goed weer kwijt te raken... Als ik mij al down en somber voel als nadat iemand verdwijnt na een paar dates, hoe moet dat later ooit als ik echt een langdurige relatie krijg en als die over gaat...

EvelijnJarig

Re: Verliefd op scharrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:45

Ga lekker daten met andere jongens... hij laat bijna niks van zich horen en maakt geen tijd voor je. Geen hand vol maar een land vol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:51

Zomaar een gevalletje-onderbuikgevoel hoor, maar zou het kunnen zijn dat deze meneer misschien niet helemaal vrijgezel was, en dat zijn vrouw er achter is gekomen?

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:11

Je wil het vast niet horen, maar klinkt alsof dit verhaal nogal op zijn eind loopt.
Ik zou, hoe moeilijk ook, even doorbijten en op zoek gaan naar een leuke andere jongen ;)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:11

Dat hij (bijna) niet reageert zegt op zich genoeg toch? Ik zou hem uit je hoofd zetten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:15

Sonja schreef:
Zomaar een gevalletje-onderbuikgevoel hoor, maar zou het kunnen zijn dat deze meneer misschien niet helemaal vrijgezel was, en dat zijn vrouw er achter is gekomen?

Ik krijg hier precies hetzelfde gevoel bij.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 00:43

Hij reageert wel vlot, mijn vriendinnen kunnen ook weinig afspreken, ben het wel een beetje gewent. Ik heb regelmatig dates gehad na hem, maar klikte gewoon niet zo of vond ze niet aantrekkelijk... Hij is gescheiden, maar misschien toch een vriendin zou kunnen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:53

Weet je zeker dat hij gescheiden is? Je hoort soms van die verhalen dat mannen er 2 levens op nahouden en nog een vrouw (en soms zelfs kinderen) hebben.
Heeft hij Facebook ofzo?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:57

Je hebt hem al zeker 2 maanden niet gezien, lijkt me vrij duidelijk dat hij verder niks van en met je wil.
Als dat wel zo was geweest had je hem namelijk nog wel gezien, denk je niet? ;)

Laat hem gaan, hij heeft jou namelijk ook al laten gaan.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 17:11

Je kunt toch ook gewoon je gevoel met hem bespreken?
Het lijkt je leuk om weer regelmatig af te spreken, je voelt je fijn bij hem. Als hij daar geen tijd voor heeft of er niet hetzelfde over denkt kun je het afsluiten.
Een dergelijk bericht hoeft echt niet over te komen als "ik klamp je vast en wil je nooit meer laten gaan".
Gewoon luchtig, als scharrels ;) ook scharrels moeten hun gevoel kunnen delen/uiten :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 23:38

Ik zou het inderdaad ook gewoon aangeven, weet je gelijk waar je aan toe bent. Ga er niet mee blijven lopen, daar heb je alleen jezelf mee.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 23:47

Ik hoop dat hij eerlijk tegen je gaat zijn.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 23:50

Als hij jou interessant genoeg had gevonden, had hij ongetwijfeld wel even tijd voor je vrij gemaakt.. :o

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 23:55

Oeh... Gewaagde uitspraak :') Ik kan iemand nog zo leuk vinden, maar werk gaat ook voor... Want dat is MIJN leven en mijn leven staat standaard op 1. (Heel bot gezegd, mensen komen en gaan... dus mjah.. Met een eigen bedrijf heb je verplichtingen... Kan heel goed voorstellen dat dat voor gaat.) Maar dan is een keer appen of wat dan ook, wel heel simpel...

Ik struikel meer over je afhankelijke houding... Ik was depressief tot ik hem ontmoette... Dat klinkt allemaal heel lief en leuk, maar mjah.. Ik zou het persoonlijk heel verkeerd oppakken :+

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 23:57

Maar misschien kreeg hij juist wél gevoelens (door de leuke dingen die je schrijft) en is hij bang dat hij helemaal verliefd word als hij je vaker ziet, en laat hij daarom niks meer horen?

Hup, nu een app sturen met wat je denkt en voelt. Als de reactie tegenvalt dan ga je met andere mannen daten. Zo simpel is het en dan ben je er het snelst doorheen :')

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 23:30

Anderen daten hielp niet zo goed, heb ook wel veel afleiding gezocht om hem te vergeten, maar blijft moeilijk... Heb na de eerste ontmoeting met veel anderen gedate, maar zat gewoon niemand tussen die ik leuk vind.
Diegenen die ik leuk vind, doen oplaatst afstandelijk en moeilijk en diegenen die ik niet leuk vond, blijven maar achter mij aan zitten soms, wat kan het toch ingewikkeld zijn :')
Maar heb het weleens vaker dat ik het initiatief moet nemen als ik berichten moet sturen, maar tijdens de date hij juist.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:32

Mijn gevoel zegt ook dat het een getrouwde vent is.
Verder moet je je gevoel volgen, maar zo'n relatie is eigenlijk gewoon geen relatie..

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:38

Deze man is geen vrijgezel.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:41

En daarbij "he's just not that into you"

Misschien kun je hulp voor jezelf zoeken ivm je depressiviteit.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 23:51

Ja, hulp daarvoor zoeken ga ik ook echt wel doen. Dat ik mijn geluk teveel laat afhangen van anderen hoort niet zo.
Maar ik denk ook dat dat een andere ('dieper gelegen') oorzaak heeft.
Hij is niet getrouwd, dat weet ik zeker.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:55

Kan ie t niet gewoon druk hebben en geen 'apper' zijn? Geen idee hoor.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 08:35

Knert schreef:
Mijn gevoel zegt ook dat het een getrouwde vent is.
Verder moet je je gevoel volgen, maar zo'n relatie is eigenlijk gewoon geen relatie..

Dat was ook meteen het eerste wat ik dacht..
Ik denk dat je zelf hulp moet zoeken voor je depressiviteit TS.
Naar mijn idee is hij niet zo geïnteresseerd in je dat hij contact wil blijven houden, dus dan is het beter om het los te laten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 08:38

Klinkt ook alsof hij al lang en breed een relatie met iemand anders heeft en jou 'on the side' heeft.
Bot gezegd: Hij wil blijkbaar niet teveel moeite in jou steken, anders was het anders gelopen.
TS, ,ik hoop dat je hulp vind voor je depressiviteit en hem kunt los laten. Iemand anders kan niet de oplossing worden voor jouw depressiviteit. Je stelt je nu te aanhankelijk op en zult er zelf aan moeten werken.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 23:35

Zit erover na te denken om te zeggen dat ik mij wel gelukkig voelde door hem en mij bij hem wel op m'n gemak en vertrouwd voelde, maar ben bang dat dat een beetje raar gaat klinken. Denk zelf ook dat het leeftijdsverschil in de weg staat. Dat hij mij niet leuk vond, kon ik echt niet opmaken uit de dates die ik had. Hij was enthousiaster dan mij, maar als ik iemand pas erg goed ken, ben ik helemaal mezelf... Heb vaker iemand gehad die pas na een jaar weer kon afspreken en het ook een hele tijd druk had met werk enzo. Ik twijfel heel erg of ik zal zeggen dat ik gevoelen voor hem heb of toch maar niets sturen en afwachten tot hij weer eens tijd heeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:41

Ehhhh verdien jij niet beter dan iemand waarvan je maar moet afwachten tot 'ie weer eens tijd voor je wil/kan/mag maken??