Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
, dus oke ik dacht geef het nog een kans en ja hoor het gaat weer fout!
) maar kreeg een heel dom afgehakt antwoord terug.
stond online dat er niemand thuis was..................Ik heb toen enorm gescholden aan de telefoon toen die doos van de klantenservice doodleuk zei dat er echt niemand thuis was..............My ass!!
. Mam gebeld met DPD, nou wat een gezeik daaro, die troela aan de lijn was me toch een vregstukvreten!! Mam heeft een officiele klacht opgestuurd (aangetekend) met daarin de boodschap als het nog een keer zou voorkomen dat ze aangifte zou doen bij de politie!! Nooit meer wat gehoord maar is gelukkig ook niet meer gebeurd!! Rex_Rolfo schreef:Jouw keuze.
Ik zie trouwens in mijn omgeving ook bedrijven die zich 'zakelijker' opstellen naar hun werknemers. Mag je 3× raden wat dat doet met de motivatie om een stap extra te zetten voor de baas ....
funnyhorses schreef:Ik heb inmiddels een harde les gehad wb goede bedoelingen en inzet. Het enigste wat je krijgt is stank voor dank.
Zoe_97 schreef:sorry, maar dat is gewoon onzin. Het bedrijf mot zorgen dat zijn werknemers correct werken. hier in belgië is dat veel beter geregeld.