Ben je lekker creatief bezig geweest en wil je graag laten zien hoe je alles hebt versierd? Dan kun je hier laten zien hoe gezellig je het uitgedost hebt!
Ik vier morgen namelijk hier in het park heel uitbundig halloween inderdaad.
Durante
Geplaatst: 30-10-15 17:00
Haha dit is wel erg vroeg idd Ik ga pas na sinterklaas bezig met kerstversiering,alhoewel ik bij Bauhaus een setje met leuke minihuisjes heb zien liggen, met verlichting binnenin, voor 10 euro. Denk wel dat ik die ga ophalen en ze op een plank vast ga zetten en dan wat kunstsneeuw eromheen en zo mijn kerstdorpje ga creëren, daar heb ik dan al wel zin in Nou ja; er liggen er nog stapels van dus dat kan nog wel even wachten denk ik dan.... Ben al weken van plan om een herfstkrans te gaan maken met natuurlijke materialen, en kunst pompoentjes, en paddestoelen, voor boven de schouw, maar dat blijft er ook steeds bij Straks is het weer kerst....
Anoniem
Geplaatst: 30-10-15 17:05
Michelleex schreef:
Ik vier morgen namelijk hier in het park heel uitbundig halloween inderdaad.
Ik wil nu met PF online echt dolgraag de boom opgetuigd hebben , alleen kitten zal hem aftuigen
Miesemuisje
Geplaatst: 30-10-15 17:21
ik heb vandaag deze huisjes gehaald bij de Action, n.a.v. een blog.
Shiawase
Geplaatst: 31-10-15 01:30
Toevallig zei mijn moeder vandaag dat ze zin heeft om de kerstboom morgen neer te zetten. Zag mijn vader niet echt zitten. Toch heb ik daar ook al zin in. Altijd leuk de feestdagen.
Melisjeee
Geplaatst: 03-11-15 22:15
Misschien niet helemaal goed zichtbaar, maar hier een panorama van de tuin De lampjes hangen allemaal, het hert staat al klaar, maar die mag nog niet aan
Florale
Geplaatst: 03-11-15 22:32
Tijd geleden kwam ik deze foto tegen op Facebook. ...
Dat vind ik ook wel leuk voor kerst! Ik heb een mooie kunstboom en een paspop,past op elkaar... Dus mijzelf heerlijk uitgeleefd... De bovenkant staat klaar. Onderkant bij het kant moet iets anders maar dat kan later als het op de boom staat. De rok wordt rood met goud. Ben heel benieuwd naar het totaalplaatje straks.
Oooohhhh ik wil hem al zo graag opzetten maar ik mag nog niet van mijn vriend. Dit jaar gaat alles wit en misschien nog rosegoud maar dat weet ik nog niet zeker.
Mandyy
Geplaatst: 11-11-15 00:11
Heb m'n boom al in de schuur staan en in de winkels al aan het kijken voor versiering. Moet alles nog hebben, woon sinds dit jaar op mezelf. Zo leuk kerstshoppen! Zin om de boom te zetten ook nu al!
Nog niemand die de kerstboom heeft durven zetten? Ik wacht nog even de 22e vieren we onze verjaardagen met boom wordt het dan wel Erg vol op ons appartementje