Ik moet het toch even kwijt, en misschien is er iemand die mij hiermee kan helpen.
Dit was altijd waar ik van droomde, heel veel tijd om te doen wat ik wil. De afgelopen jaren dag in dag uit ontzettend veel stress om alles gedaan te krijgen wat ik die dag wilde doen en dan nog tijd te weinig hebben. Blijkt dat ik die drukte achteraf heerlijk vond.
Ik zal maar even uitleggen waar ik het over heb. Ik ben afgelopen jaar op het randje gezakt voor mijn Havo diploma en dus heeft mijn school me uitbesteed aan de Vavo (voor de mensen die dat niet kennen, hier volg je dan een jaar lang de vakken (max. 2 of 3 geloof ik) waar voor je bent gezakt en dan krijg je alsnog je diploma.) Dat betekent dat ik maandag van 8 tot half 11 S'avonds op school zit en woensdag van 6 tot half 11 S'avonds . Daarmee is mijn schoolweek al weer voorbij.
Aan het begin lijkt dat allemaal heel erg leuk , maar dat viel me toch vies tegen. Mijn vrienden zitten de hele dag op school dus die zie ik vrijwel alleen in het weekend en op de avondschool zit iedereen heel erg voor zichzelf dus daar heb je vrijwel geen contact met je klasgenoten. Ik begon aan mezelf te merken dat ik steeds later mijn bed uitkwam en overal heel lang over ging doen want " ik heb toch tijd genoeg". Op een gegeven moment ga je dat sociale wat je de hele dag op school hebt ook enorm missen. Je hebtwel contact met mensen maar dat is heel anders.
Het is niet zo dat ik de hele dag voor de tv hang , maar voor mijn gevoel toch te veel. Ik heb 2 eigen paarden (waarvan 1 met pensioen ) en ik werk bij de Albert Heijn (a 10 uur in de week) , ook deed ik vrijwilligerswerk bij een gehandicapten manege maar dat botste met mijn werk bij de AH dus dat doe ik sinds een week niet meer. Veel mensen zeggen "er is toch altijd wel wat bij de paarden te doen" maar op een gegeven moment zijn alle zadelkasten etc. Ook wel schoon
Wie o wie heeft ideeën om mijn tijd goed te benutten en helpt mij van mijn vrijetijd af?
en ook voor balsport ben ik niet heel geschikt, ik kan geen bal fatsoenlijk raken