Mijn badkamer is het eerste wat gesloopt gaat worden zodra ik stop met het huren van dit huis. Echter zit ik met een badkamer die simpelweg foeilelijk is en ik wil daar wat aan doen. Hieronder wat foto's voor de beeldvorming.
Het bidet gaat er binnenkort uit, ding is kapot en niet meer te redden. Zal ook niet meer vervangen worden.
Het donkergroen is niet best, maar erger nog vind ik de vloer en de muur bij de douche, dat oude bruine, verschrikkelijk. Nou kan ik daar weinig aan doen, maar mijn punt is de kleurencombinatie. Het donkergroen met oudbruin lijkt bijna onmogelijk om mee te werken om een rustieke enigszins moderne look te geven. Ik hoop hier eigenlijk wat creatieve bokkertjes te vinden die wat tips hebben!
Zoals jullie zien is de lage muur in de badkamer tevens de lichtbak. Dit is niet zomaar even weg te slopen. De muren (m.u.v. De betegelde muur) is holle wand en een primitieve oplossing voor wat ooit een badkamer was in het midden van een zolder zonder muren (alleen de lage lichtbakken stonden er). Buiten de bidet om is er eigenlijk niets te slopen of te vervangen. Ik heb nagenoeg geen budget en wil er ook niet teveel tijd aan besteden. Ik ben wel creatief en ben niet te belazerd een paar tientjes voor het pimpen uit te geven maar daar blijft het bij.
In de hoek naast het toilet staan normaliter 2 wascontainers (rvs rond)op de grond liggen normaliter crèmekleurige kleedjes.
Wie oh wie heeft de oplossing voor mij?

oftewel moet helemaal gerenoveerd worden. De huidige eigenaar wilt er niks meer aan doen. Er is nu een bieder voor het huis maar die koopt en verkoopt het weer in de huidige staat alleen dus voor een hogere prijs.. Wie weet kopen mijn ouders het huis, (tis van kennisen die naar het buitenland verhuisd zijn) dan ist een ander verhaal, maar is allemaal nog maar afwachten..